Terug naar overzicht
He, nog een Melissa!Wanneer is het aan jou?Groetjes,Melissa(19/09/09)
Bij ons is het nog even wachten hoor! 8 mei 2010 :) En bij jullie??groetjes
Oke.. Dat was dom :) Je datum staat eronder! haha
Ik heb vorig jaar een prachtjurk van Miss Kelly aangehad bij Aselin. Die kostte toen amper 750€.
Dat valt goed mee... Ze zien er zo duur uit...Volgende week zaterdag ga ik een kijkje nemen in le Fabré in Antwerpen. Daar hebben ze Miss Kelly ook..Dus ben wel eens benieuwd.
Aselin is een Turkse bruidswinkel (in Heusden Zolder), die zijn meestal wel goedkoper in prijs. Geloof dat de duurste daar toen rond de 900€ zat.
hey ik heb hier nog een kleed van paris splinternieuw als je wilt mag je eens komen kijken en passen mijn mail is super.angie2@hotmail.com
Hoi,Ik heb een kleed van Miss Paris (onderdeel van Miss Kelly) en was maar 850 euro; ziet er inderdaad veel duurder uit ;-).Die vallen dus heeeeel goed mee van prijs. Heb wel nog hoepel moeten bijkopen van 150 euro, het kleedje vraagt dit wel, maar is niet noodzakelijk.Succes!Rebecca27/06/09
Ooh... Valt heel goed mee :) ze zien er idd stukken duurder uit he? Ben echt al razend benieuwd voor volgende week zaterdag hoor!Rebecca, van waar heb jij je kleedje?Groetjes