Terug naar overzicht
Hallo Nele,geen paniek, je hebt nog tijd :) Je mag je foto zenden (tamavanti@yahoo.fr) en ik zal je heel eerlijk zeggen wat ik er van vind, oké ? Heb nl. zoals jij, ook brede schouders. Maar weet natuurlijk niet hoe je kleedje er voor het overige uitziet, hé. Tot op de mail ?Groetjes
Hoi,je mag mij ook altijd mailen (elkedevos@gmail.com). Vooral niet teveel panikeren, er zal echt wel een sluier bij je kleedje passen als je beslist van er eentje te nemen.Groetjes
Nele , Je hoeft echt niet te panikeren ;) ik ben er zeker van met of zonder sluiertje dat je er stralend zal uitzien!Je maf me ook een mailtje sturen met je foto?Jeffrey _Dorien@hotmail.comGroetjes Dorien 09|07|2010
je mag ook mij een fotootje sturen, ik zeg je mijn gedacht, ik heb op het laatste ook gekozen voor een sluier(wel had ik al een tiara), en iedereen zei dat ik er als een prinses uitzag, en dat was de bedoeling, neem maar een kijkje op www.heidienwouter.bruiloftsite.be , daar zie je het resultaat
hej nele,ik ben ook op't laatste moment nog voor een sluier gegaan .. heb hem 13 dagen voor het huwelijk nog besteld .. khad ook nog een tiara ... kheb ook enorm lang getwijfeld, 't moment dat ik hem bestelde tiwijfelde ik nog steeds, ik wist toennog niet zeker of ik hem ging aandoen, maar kwou hem hebben voor't geval dat .. en kheb hem dus aangedaan, en heel veel goeie reacties op gekregen ... ik wou ook het prinsesjes-gevoel .. en dat was er :)foto op www.everyoneweb.com/23mei2009 groetjes en succes
Hoi Nele,ik twijfel zelf nog of ik de jurk Agadir zou kiezen. ik vind ze PRACHTIG, maar heb ze zelf nog niet aangehad. Ook ik heb bredere schouders en een hele smalle taille.Mail dus gerust je foto even door, dan geef ik je mijn persoonlijke mening (en weet ik meteen wat ik ga doen).sabrina_geldof@hotmail.comMercikes voor je hulp in mijn beslissing en succes met jouw beslissing!!Groetjes, Sabrina
Hoi bruidjesBij mij is het binnen twee weken zover!Ik heb een sluier, zo"n halflange, niet tot op de grond.Ik heb ook even getwijfeld maar ben blij te horen dat toch nog veel bruiden dit dragen, ik had er nl geen idee van...Ik zou zeggen, pas dat sluiertje eens en je zal er zeker prachtig uitzien!Tegen de avond kan je het altijd afzetten en dan zien ze je mooie kapsel nog beter!Succes ermee...!xxx Ilse
Dag dames,Ik trouw ook in dat kleed!!! Maar pas in september.. Ik ga mijn haar ook half opsteken met krullen. Ik hoop dat het mooi zal zijn. Mijn haar is ongeveer tot aan mijn schouderbladen. Wie heefte r al eens een proefkapsel laten doen? Ik heb geen sluier omdat het kleed van kant is en het anders 'teveel' zou zijn daarbij vind ik..xxx