Terug naar overzicht
Hoi Liselotte, ja enkele maanden geleden was ik daar op een trouwfeest. Het eten was lekker, de hapjes op de receptie iets minder. De zaal vinden wij fantastisch: modern en stijlvol! Helaas waren onze favoriete data al volgeboekt, anders zouden wij zeker ook het Klokhof gekozen hebben voor ons trouwfeest volgend jaar! Verder niets op aan te merken: de muziek klonk zeker goed, de dansvloer was groot genoeg! Succes!
Wij zijn op 01/05 in het Klokhof getrouwd. Het was prachting : mooie zaal, lekker eten en goede bediening. Iedereen was vol lof over de zaal! Een echte aanrader. De zaal is misschien een beetje prijzig maar het wij hebben gekozen voor de all-in formule zodat wij op het einde van de avond voor geen verrassingen stonden. En met dat het professionele mensen zijn, hebben we ons daar ook niet hoeven druk om te maken omdat we zeker wisten dat het piccobello ging zijn!
bedankt voor jullie antwoorden!Groetje,Liselotte
Hoi,leuk om te lezen want wij trouwen daar op vrijdag 28/08/2009... Bijna zo ver.Ik heb zeker en vast een goed gevoel bij 't Klokhof. Er zijn al een aantal mensen die gehuwd zijn daar die ik ken en allemaal boffen ze er hard mee!Nu maar hopen dat het mooi weer is die dag en dan kan onze dag zoiezo niet meer stuk.groetjes,sharon
Hoi Sharon,Bedankt voor je reactie.Als we voor het klokhof kiezen, zal ik je het zeker laten weten!Veel succes alvast met jullie huwelijk.groetjes,Liselotte