Terug naar overzicht
Hoi, als ik dat tweede kaartje zou krijgen dan zou ik niet weten of ik nu eten zou krijgen of niet. 21u30 vind ik vrij laat, is er nog receptie, avondmaal, dessert???En ik vind het ook nogal raar om er een einduur op te zetten, dat is zo van jullie moeten weg voor dat uur.Misschien is dat wel zo bij deze zaak maar ik heb daar nog nooit van gehoord voor ene trouw.Op het eerste kaartje zou ik gewoon zetten 'wij nodigen u graag uit voor de receptie van zo laat tot zo laat. Dat 'mee te beleven' gedeelte vind ik er teveel aan.Je doet uireindelijk wat je zelf wilt natuurlijk maar dat zijn mijn bedenkingen op je vraag.Véél succes!Groetjes.
'Gelieve aanwezig te zijn' vind ik persoonlijk nogal raar uitgedrukt. Lijkt wel een 'dagvaarding'... ;))Herbekijk je formuleringen best nog een keer! De mensen moeten zich ook welkom voelen, hé!groetjes,Nele
1. De receptie "met ons mee te maken " is raar uitgedrukt... Ik zou zetten , u bent van harte welkom op onze receptie van 17.30u tot 19.30 u in Moke's eetkaffee. (hier kan je een einduur vermelden natuurlijk)2."Gelieve aanwezig te zijn" is ook not-doneDit kan je ook oplossen met mijn vorige formulering.Hier zou ik ook geen einduur vermelden.Nog veel plezier op je dag!
Bedankt voor jullie reacties... ik herbekijk het is en zal het dan terug posten... ik ben benieuwd of jullie het dan goed zullen vinden :-)Vele groetjesJessi
Wij hebben de cadeautip ook genoteerd op de kleine kaartjes, aangezien er bv. ook een uitnodiging komt te hangen op de school waar ik werk en op het werk van mijn papa (bij wijze van 'aankondiging'), maar het dus niet de bedoeling is dat al die mensen een geschenk geven.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/