Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen... what do you think, do you think? :-)

11-6-2009 19:22:39
Op de voorkant van het kaartje zal staan: x en x gaan trouwen op 8 augustus 2009.

En aan de binnenkant:
U bent uitgenodigd om dit samen met ons te vieren.
Van 13:45 tot 15:00 in Moke’s eetkaffee te Wellen waar wij: een belofte van liefde, een belofte van trouw, een bezegeling, een “IK HOU VAN JOU!” gaan uitbrengen.
Een ontmoeting werd vriendschap, vriendschap werd liefde, liefde werd ... trouw!
Komt u mee vieren? Graag een seintje voor 20 juli. GSM: x of mail: x
Liefst voor ons geen bloemen of geschenken maar u mag altijd aan een centje denken. Rek nr:

en op de kleine kaartjes:
1) Wij nodigen u uit om samen met ons de receptie mee te maken die zal plaatsvinden in Moke’s eetkaffee in de vloeiherkstraat 14 – 3830 te Wellen (http://www.moke.be/ )
Gelieve aanwezig te zijn om 17:30 tot 19:15 en uw aanwezigheid te bevestigen voor 20 juli.
Via GSM: x of via mail: x

2)Wij nodigen u uit om samen met ons te feesten. Die zal plaatsvinden in Moke’s eetkaffee in de vloeiherkstraat 14 – 3830 te Wellen (http://www.moke.be/ )
Gelieve aanwezig te zijn om 21:30 tot 03:30 en uw aanwezigheid te bevestigen voor 20 juli.

Niet iedereen komt naar de receptie of het avondfeest.. .vandaar dat we 2 soorten kleine kaartjes moeten hebben.

Wat vinden jullie hiervan? Graag jullie mening aub?

Bedankt
Jessi

Jessica
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 450

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik11-6-2009 23:09:42

Hoi,
als ik dat tweede kaartje zou krijgen dan zou ik niet weten of ik nu eten zou krijgen of niet. 21u30 vind ik vrij laat, is er nog receptie, avondmaal, dessert???
En ik vind het ook nogal raar om er een einduur op te zetten, dat is zo van jullie moeten weg voor dat uur.
Misschien is dat wel zo bij deze zaak maar ik heb daar nog nooit van gehoord voor ene trouw.

Op het eerste kaartje zou ik gewoon zetten 'wij nodigen u graag uit voor de receptie van zo laat tot zo laat. Dat 'mee te beleven' gedeelte vind ik er teveel aan.

Je doet uireindelijk wat je zelf wilt natuurlijk maar dat zijn mijn bedenkingen op je vraag.

Véél succes!
Groetjes.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik12-6-2009 9:27:43

'Gelieve aanwezig te zijn' vind ik persoonlijk nogal raar uitgedrukt. Lijkt wel een 'dagvaarding'... ;))
Herbekijk je formuleringen best nog een keer! De mensen moeten zich ook welkom voelen, hé!
groetjes,
Nele

inge
27-6-2009
 Meld misbruik12-6-2009 10:33:30

1. De receptie "met ons mee te maken " is raar uitgedrukt... Ik zou zetten , u bent van harte welkom op onze receptie van 17.30u tot 19.30 u in Moke's eetkaffee. (hier kan je een einduur vermelden natuurlijk)
2."Gelieve aanwezig te zijn" is ook not-done
Dit kan je ook oplossen met mijn vorige formulering.
Hier zou ik ook geen einduur vermelden.

Nog veel plezier op je dag!

Jessica
8-8-2009
 Meld misbruik12-6-2009 20:26:28

Bedankt voor jullie reacties... ik herbekijk het is en zal het dan terug posten... ik ben benieuwd of jullie het dan goed zullen vinden :-)
Vele groetjes
Jessi

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-6-2009 13:06:12

Wij hebben de cadeautip ook genoteerd op de kleine kaartjes, aangezien er bv. ook een uitnodiging komt te hangen op de school waar ik werk en op het werk van mijn papa (bij wijze van 'aankondiging'), maar het dus niet de bedoeling is dat al die mensen een geschenk geven.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info