Terug naar overzicht
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je een soort van brandwondjes hebt, zou ik het niet meer opnieuw gebruiken...Heb je de gewone gekocht, of die voor gevoelige huid? Want die laatste zou minder irriteren.Groetjes,www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Persoonlijk zou ik dan toch niet doorzetten. Ik gebruikte die voor de gevoelige huid (heb psoriasis) en heb geen enkele last gehad! Misschien die eens proberen want rode vlekken met korstjes...klinkt toch niet zo goed hoor.
wat je ook kan gebruiken en wat mij heel goed helpt is ODOREX. is een soort lotion, moet je 's avonds voor je gaat slapen op gewassen oksels doen en 's morgens je oksels nog eens wassen en dan zweet je ook een dag (soms zelfs een paar dagen) niet.Veel succes nog ermee!
Oesje, dit heb ik nooit gehad...Best stoppen denk ik. Vraag het mss eens aan de apotheker.groetjes
Dag Wendy,Als ik jou was zou ik ermee stoppen. Zou bij je apotheek vragen naar de versie voor de gevoelige huid, deze is minder sterk maar ook heel effectief. Wel is het zo dat deze niet 10 dagen werkzaam is, maar 36 uur. Ik heb deze ook voor mijn verloofde gekocht en hij is er zeer tevreden over. Hij doet het elke morgen op.Groetjes,Katrien19/06/2009
Hi Wendy,zeker niet doorzetten ! Je huid vertelt je wat ze wel en niet kan verdragen, dat heb je toch zelf gemerkt ? Dus best eens overleggen met de apotheker maar niet volharden in de boosheid, dat kan nooit goed zijn, vrees ik :(Groetjes
Je hebt ook axitrans voor de gevoelige huid. Die moet je iets vaker terug opsmeren. Zorg ervoor dat het steeds goed droog is onder je armen en beperk je echt tot het deel onder de oksels (ga er niet naast)... Dit helpt tegen het branden.Groetjes