Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

smaak

  11-6-2009 20:52:24
hallo
ik heb een trouwjurk van merk lenea veronica
ik was er zot van en nu twijfel ik en vind het ook niet goed genoeg meer nu wil ik het ruilen
of verkopen wat moet ik doen

angie
12-12-2009
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 989


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-6-2009 22:21:33

Had jij er niet 2 ???




angie
12-12-2009
 Meld misbruik11-6-2009 22:43:40

1 VAN OMA DIE %ME WOU VERASSEN EN MIJN KLEED IS HET NORMAAL OF KOMT HET PUUR DOOR DE ZENUWEN



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik11-6-2009 22:51:11

Hey,
het is normaal dat je gaat twijfelen. Als je je eerste pas hebt en je bent helemaal opgemaakt dan klopt het plaatje meestal wel. Zowat elk bruidje twijfelt wel eens aan haar kleedje maar eens ze het terug aanheeft en het past mooi en je bent opgemaakt dan ben je er terug helemaal weg van.
Je moet niet zoveel twijfelen, je maakt je problemen er alleen maar groter mee.
Don't panic!
Groetjes



angie
12-12-2009
 Meld misbruik11-6-2009 22:53:03

DANK JE VOOR HET REAGEREN



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik12-6-2009 8:13:47

Ik heb dit ook ooit een keer gevraagd en hoeveel reacties ik daar niet op kreeg! Het was wel alsof iedereen twijfelde of getwijfeld had over haar kleed. Ik vond mijn ook niet meer speciaal, maar ja, het was al gekocht! Nu heb ik de juiste accessoires gevonden en ik bedenk ook dat ik bruiner ga zijn, mijn kapsel anders en mijn make-up gaat ook gedaan zijn. Denk als een geheel plaatje, niet enkel dat kleed!

Valerie
04/07/09



angie
12-12-2009
 Meld misbruik12-6-2009 10:09:03

dat is waar ... ik stond op punt om het met iemand te ruilen die het ook mee maakt maar wie gaat het doen hier



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik12-6-2009 11:22:06

Ik heb nooit getwijfeld aan mijn kleed.
Heb er ook genoeg gepast (misschien 60 kleedjes over 5 winkels) omdat ik héél zeker wil zijn. Er waren een paar kleedjes waar ik maar bleef tussen twijfelen, en ik kon maar niet kiezen tot ik dat éne kleed aanhad en niks meer kom mooier zijn dan dat.
Ik heb er wel véél moeite voor gedaan en achteraf bezien was ik eigenlijk ook wel tevreden geweest met die andere kleedjes.
Het is het totaalpakketje dat moet kloppen.
Je doet het toch maar 1 dag aan en als je teveel kleedjes gaat bezien dan twijfel je toch weer. Als je er eens van weg bent geweest blijft dat toch ergens nog hangen.
Wees gerust.
Succes!



Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik12-6-2009 13:13:25

En ook ik ben in dit geval geen uitzondering. Ik heb 3 kleden gepast, maar het eerste was "the one".. (jullie kennen dat gevoel hoogstwaarschijnlijk ook). Nu zijn we 3 maanden later en ik heb mijn kleed niet meer vastgehad/gezien/gepast en het beeld dat ik in mijn hoofd heb verandert elke dag meer en meer, heb het gevoel dat ik er niet meer in ga passen (ben nl wat verdikt), heb het gevoel dat het niet mooi meer gaat zijn enzo!

Nu kan ik jullie hiervoor wel een oplossing geven: Trek je kleed aan, maak je op, trek er een mooie foto van en zet die op je pc. Telkens als je je dan begint af te vragen of je je kleed wel nog mooi vindt, bekijk je die foto.

In mijn geval werkt het, want dan zie ik weer dat het kleed eigenlijk volledig bij mij past en dat het niet beter zou kunnen.

Groetjes en zie maar dat je je kleed houdt, je zou er wel eens spijt van kunnen hebben achteraf.



ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik13-6-2009 8:46:26

hey,
ik heb dit juist hetzelfde voor, heb dit een tijdje geleden hier op het forum ook gevraagd wat ik moet doen, en de reacties waren allen unaniem: blijven geloven in je kleed.
Ik had echt een periode dat ik het niet meer uit mijn hoofd kon zetten, ik werd gek van mezelf en mijn getwijfel: zou ik mijn kleed nog wel mooi vinden.
iemand schreef me: je vond het toen je het paste een mooi kleed, dus de dag zelf zal het zeker zo mooi zijn ! en da s waar he, de dag zelf met alle accessoires erbij, make-up en je haar gedaan, zal het plaatje compleet zijn. Ik heb ook mijn kleed al enkele maanden niet meer gezien, en dat maakt het wel moeilijk. maar volgende maand vraag ik aan de winkel of ik nog eens mag komen kijken. ik twijfel op sommige momenten nog, vooral omdat het geen klassiek wit kleed is, en iedereen dat wel verwacht van mij. Maar ik zeg dat tegen mezelf dat ik het uit mijn hoofd moet zetten. het is besteld, gedeeltelijk betaald, "ik verander niet meer", einde muizenissen in mijnhoofd....



Liesbet
9-10-2009
 Meld misbruik15-6-2009 23:25:37

Hoi,
Bij mij was het eigenlijk een beetje andersom. Mijn zus heeft heel wat overtuigingskracht nodig gehad eer zag dat dat ene kleed hét kleed voor mij was. Sinds de beslissing om het te kopen ben ik helemaal overtuigd, en heb eigenlijk niet echt meer getwijfeld...

Maar bij mij duurt het ook nog wel even, misschien komen de twijfels wel als de grote dag nadert.
Maar het komt allemaal wel goed denk ik!

Groetjes,
Liesbet
09-10-2009



angie
12-12-2009
 Meld misbruik15-6-2009 23:37:41

bedankt iedereen voor julie steun


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...