Terug naar overzicht
Hallo,Zoals ik het zie, zijn de jurken voor de Belgische markt enkel beschikbaar in Duitsland, rothenburg. En zijn er geen verkooppunten in Belgiê of Nederland. Rothenburg is ook wel ver rijden, het ligt iets onder Hamburg als ik mij niet vergis. In Engeland, Kent, is er ook een winkel. Misschien kan je er een midweekje van maken? Maar ik ben er zeker van dat je in Belgische winkels ook je gading zal vinden. We hebben hier ook veel keuze. veel succes met de zoektocht!
heheb ook een jurk van agnesgekocht in nederland: oostburg. bruidshuis ellenis net over de grens: dichtbij knokke/gent/is deelgemeente van sluis
Bedankt voor jullie reactie! Bruidshuis Ellen ken ik zeker en Oostburg is inderdaad niet bepaald ver van Brugge. Leuk om dat te horen!
Zoek je toevallig nr. 1703 (Collectie 1, 4de pagina onderaan)? Die heb ik thuis hangen om te verkopen: maat 36/38, niet gedragen, geen retouches aan gebeurd. De winkel waar ik hem gekocht heb, wil ik absoluut niet aanbevelen, maar met de jurk is niets mis. Je kan mij mailen op wij.trouwen.in.2009@hotmail.com. Groetjes