Terug naar overzicht
veritas
Ik heb mijn speldjes laten maken bij iemand die ook mijn juwelen gemaakt heeft.Gewoon een speldje met hierop enkele pareltjes geplakt. Heel mooi
In Maastricht in de Claire's en rechttegenover heb je een andere winkel met bijouterieën. Je kan ook curlies gebruiken.
Hallo allemaal,Ik hoor hier regelmatig iets over curlies.Hebben ze die ook bij Veritas?Via internet bestellen is geen optie, daar is men tijd te kort voor.thxxx
Hi Mieke,neem eens een kijkje op volgende site :www.lunapearlcreation.com Je vindt er een heel ruim aanbod haaraccessoires (schuivertjes, kammen, spelden,...). Het is wel een Franse site.Om je een idee te geven : een halsjuweel kost ong. 30 euro, een armband ong. 10 euro. Dus zo'n haarspeldjes kunnen echt niet duur zijn. Allemaal unieke stukken. Indien je zou willen bestellen, goed de naam noteren van het item dat je interesseert om de prijs ervan te kunnen opvragen. Deze dame werkt ook op bestelling. Groetjes
Hallo,www.dorienfrutsels.nl Gwen14/05/2010P.S. Weet niet of ze nog tijd heeft mits ze in verlof gaat.
Ik ben de mijne ook gaan halen in Veritas.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik had ook curlies met een pareltje, gehaald bij de Veritas.Ze hebben er ook curlies met een bloemetje op.Groetjes !
hallo je vindt zo van die speldjes met pareltjes in de veritas
Beste Mieke,Ik heb in België maar één winkel gevonden, in Zichem.www.hairstyles.be Ze hebben ook een webshop met gratis levering aan huis.Groetjes,Linda
Veritas
Claire's