Terug naar overzicht
hoi annHeerlijk he!! Bij ons is het ook eindelijk zo ver, deze vrijdag! Ik loop over van ongeduld :) Bij jullie, alles in orde? Ik moet nog het ringenkussentje afwerken en tekstjes (die ik al heb) in het gastenboek schrijven. Nog twee daagjes werken na vandaag en donderdag heerlijk ontspannen.Groetjes!Gaëlle
Hey Ann,Wat verlang ik tot onze dag daar ook is, maar dat is nog heel ver, 8 juli 2006.. Dus nog eventjes wachten. Alvast op voorhand een prachtige dag toegewenst!Nathalie
Hoi Ann,Geniet ervan!!! Bij ons is het nu al 72 dagen geleden. De dag is snel voorbij maar je kunt er wel van genieten hoor!!! Wij mogen volgende zaterdag ons fotoalbum gaan halen, kijk er alvast naar uit.Veel succes!Ann
Dag Ann!!!Ik ben even ongeduldig als jij, want wij trouwen ook op zaterdag!! Ben momenteel mijn schoenen nog aan het inlopen!!!Wat denk jij van het weer voor zaterdag? ziet er niet super goed uit hé? Maar in belgië kan het nog snel veranderen... Groetjes,Liesbet
Dag AnnWij zijn vrijdag getrouwd (09/09)EEN raad: geniet er van! van het begin tot het einde!het gaat veel te vlug voorbij!ben wat in een leeg zwart gat gevallen, vooral na maanden intense voorbereidingen...GroetjesVanessa