Terug naar overzicht
Hoi,proficiat alvast, hé!Bij de Banier kan je magneetpapier kopen waarop je zelf kan printen (gewoon inktjet)! Wij hebben hiermee een soort bedankje gemaakt dat bij de uitnodiging zat! Een reminder voor op de ijskast! Ik denk dat ik er 16 had per pagina, dus niet zo groot, maar perfect voor een magneetje!De afbeelding van onze uitnodiging + onze namen en datum!Groetjes,Nele
Ik heb gewoon de uitnodigingen gegeven... Maar da's dan wel pas 8 weken vooraf gebeurd, dus da's voor jouw geen optie.Ik vind wel dat je een gelijkaardig Save the Date kaartje kan maken als je zus. Dat wordt vaker gedaan. Probeer er alleen voor te zorgen dat de lay out erg verschillend is en dat je niet met het zelfde zinnetje afkomt.Die magneetjes van Nele vind ik ook wel een erg goed idee! Heb je meteen een heel ander Save the Date kaartje als je zus.
Hier Nele weer:Misschien een tekstje voor het T-shirtje/slabbeke van je zoontje: Mij is de naam (achternaam) al gegeven,nu krijgt ook mama hem voor t leven...Of gewoon: Mama en Papa gaan trouwen!Of ook leuk: een fotootje van een bruidsjonkertje met ringkussen: zo plaatsen dat op de plaats waar t hoofdje zou zitten, het nekopeningetje zit... zodat als hij t aanheeft, zijn hoofdje (echt) op t lichaampje van het bruidsjongetje zit?of zoiets!... :))Je kan ook een fotootje van hem in t T-shirtje geven als Save-The-Date?groetjes,Nele
Wij hebben een sms'je gestuurd ... makkelijk en snel ! :-)Groetjes
hallo,wij hebben een filmpje gemaakt met een paar foto's van onze dochtertjes.iedereen vond het superleuk.groetjes Daisy25/09/2009
Wij hebben gewacht tot mijn verjaardag, aangezien mijn broers en ik bij verjaardagen allemaal samen komen bij ons moeder om taart te eten, heb ik een biscuit laten bakken, en er een soort van buidstaart van laten maken met onze namen en onze trouwdatum op. Ik moet wel zeggen dat ze blij verrast waren. Onze verrassing was gelukt.GroetjesAnja 07-08-09