Terug naar overzicht
Dag Sylvia,Bij ons nog 7 dagen op de teller! Kijk er echt wel naar uit. Mag stilaan komen voor mij nu :-) Met de zenuwen gaat het nog. Hopelijk blijft het zo want weet dat nooit natuurlijk, kan opeens opkomen :-)Hebben ook zo goed als alles in orde. Enkel nog een paar kleine zaken die we maar juist de dagen ervoor kunnen regelen.Hopelijk zit het weer nog mee volgend weekend!Geniet van je dag!Groetjes,Katrien19/06/2009
hey Katrien,ja voor mij moet het ook niet te lang meer duren hoor ! En idd hopen dat het weer wat meezit, wij gaan in antwerpen op de sinksenfoor onze foto's nemen, dus bij slecht weer valt dat wel in duigen, op zich geen probleem want we hebben een back-up-locatie in een binnenspeeltuin maar dan hebben we wel onze bus voor niks want die binnenspeeltuin is op nog geen km van de kerk... Op zich ook weer geen probleem maar dan wel zonde van het geld, en die dag is zo al duur genoeg natuurlijk he ;-)Ik hoop dat de zenuwen hier ook een beetje gaan verminderen want nu loop ik zooooo prikkelbaar :( Wij zijn dan ook nog eens sinds februari aan het proberen zwanger te worden dus dat geeft dan weer extra stress ! Ik hoop zo dat het deze maand gelukt is, dat weten we rond 16 juni (zou wel een leuk extratje zijn op de feest... ) Genieten zullen we zeker doen ! Jullie ook he !!!Groetjes, Sylvia 20 juni 2009
Spannend he !!Hier nog 7 dagen !En ook morgen onze vrijgezellendag/avond. Ben benieuwd ..Wat zenuwen betreft valt het eigenlijk nog heel goed mee.. ik verschiet er zelf van ! :-) Maar beter zo hé!Amuseer je morgen en we hebben goed weer besteld voor volgend weekend: dat komt dik in orde !19/06/09
Oh Sylvia, zou idd een leuke verrassing zijn op het feest!Wij zijn ook zwanger .. ik ben nu 18 weken en we weten sinds gisteren het geslacht.. zullen we meedelen op ons avondfeest. :-)Ik duim voor je mee!
Oh dat zou idd super zijn! Ik hoop voor jullie dat het gelukt is!Ja wijzelf hebben nog niet echt een binnenlocatie vastgelegd, had dat beetje laten liggen in de hoop dat het goed weer zou worden, maar nu toch wat aan het rondhoren :-) Wel wat zaakjes op het oog dus komt in orde :-)Groetjes,Katrien19/06/2009
@claudia: oh ook morgen !! en welke regio ? mss komen we elkaar nog wel tegen ;-) oh proficiat !! is het een eerste kindje ? Ikzelf heb al twee zoontjes (5 en 7j) uit een vorige relatie, dit zou een eerste kindje van ons samen zijn. En bedankt voor het bestellen van het goede weer ;-)@Katrien: ja, wij hebben van in begin een binnen- én buitenlocatie gezocht.. want met ons belgische weertje weet je maar nooit... :sGroetjes, Sylvia20 juni 2009
Het is ons eerste kindje, inderdaad !Heerlijk om dit samen te kunnen beleven.Het huwelijk is er niet omdat we een kindje verwachten, dat komt misschien zo over, :-) maar we zijn al van maart vorig jaar verloofd. :-)Oh, leuk 2 zoontjes! Zijn ze bruidskindjes? De vrijgezellendag start voor mij morgen om 14u30, 14u35 om precies te zijn, ;-)Wat er precies gaat gebeuren weet ik dus absoluuuuuuuut niet, het enige wat weet is dat we 's avonds naar Hasselt gaan. ;-)Jij welke regio?Mijn toekomstig mannetje is om 8u30 al weg.. die laten ze wat meer afzien.. :-)Amuseer je in elk geval,maar dat zal wel lukken hé !
Hey Claudia, ja das idd leuk he ! geniet er maar van !!! Ja mijn zoontjes zijn bruidskindjes, die zien dat al helemaal zitten... Wij starten om 16.30u morgen in Schellebelle ( niet ver van Wetteren) en voor de rest weten we ook nog niks.... Voor jullie ook veel plezier he !!