Terug naar overzicht
Wij houden het gewoon op een A4 blad. Ik vind dit handiger dan die kleine boekjes. groetjes, Carolina
Gewoon langs een copycenter bellen of langsgaan en vragen hoe je het moet aanleveren. Zij doen de rest.Je kan ook eerst een proefboekje vragen.Succes!
Klopt! ik heb uuuuuuuren lang werk gehad en knippen en plakken zodat die bladzijden in boekvorm staan. Bel ik gisteren even naar het copycenter en zeggen die doodleuk dat ik ze één voor één op een A4 blad mag zetten en hun computerprogramma daar automatisch een A5 van maakt die in volgorde van boekvorm afgedrukt wordt...Bespaar je dus zeker het werk en doe het niet!Groetjes,Sharon28/08/09
@ Carolina,ik heb een heleboel misboekjes bezien al en er was er ook ééntje in A4 formaat bij, was echt lelijk en onhandig, precies een eindwerk. Ik zou het zeker niet doen als ik u was, leest ook moeilijk voor de mensen die in de kerk willen volgen.De pastoor vond dit ook.De kleine formaten zijn veel leuker en gemakkelijk op te bergen.Wil je gewoon de tip meegeven.Groetjes.