Terug naar overzicht
Wij hebben dit ook gedaan op onze receptie. Wij hebben de onze op de rommelmarkt gevonden. Zo een echte uitgewerkte, goudkleurige kader! :-)Foto's zijn echt supermooi! Iedere gast vraagt voor een kopie :-) Zeker doen dus!Hopelijk vind je er snel één. Wij zijn die van ons de dag van onze receptie zelf nog gaan kopen! :-)Groetjes, Sarah30mei2009
action, daar hebben ze vaak ook zulke dingen, das dan wel namaak oud hé. Kapaza afsurfen kan ook altijd.groetjes, Carolina
Hey,wij hebben dit ook gedaan! Super reacties!!Ik heb een spiegel gekocht bij Intratuin, die zo'n goeden kader had. Heb de spiegel eruitgehaald... Zo'n kleine 60euro.Toen ik de spiegel er terug in wou zetten achteraf, is ie wel gesneuveld... (scherven brengen geluk??), maar als je voorzichtig bent kan je m misschien wel hergebruiken?In veel tuin en decoratiecentra vind je tegenwoordig zulke antiek, barokke spullen!groetjes,nele
Hi Lies,kijk eens in het infokrantje van je streek ; daarin vind je vaak data van rommelmarkten, brocantes enz... Maar ook advertenties van zaken die tweedehandsmeubelen e.d. verkopen voor een prikje. Daar vind je meestal zo'n kaders of inderdaad, spiegels met zo'n kader.Dus in 'dépôts' waar alles wat door elkaar staat, heb je volgens mij het meeste geluk.Veel succes op de kaderjacht !Groetjes
Hoi Lies,Wij hebben bij de ontvangst ook foto's gemaakt van de gasten in een antieke kader. Zeer positieve reacties op gekregen! De kader hadden wij gekocht op een rommelmarkt (15€). Als je wil, mag je de kader overkopen. Groetjes,Sofie06 juni 2009 (1 weekje getrouwd :.))
Sofie , Ik heb eventueel ook wel interesse in die kader van waar zijn jullie?Je mag me mailen!Jeffrey_Dorien@hotmail.comBedankt! Dorien