Terug naar overzicht
Hoi,Het gemeentehuis duurt over het algemeen niet lang, ongeveer een kwartier - 20min Dus je hebt genoeg tijd erna om alles te plannen.Grtjs Karin
Hey,bij ons is de wettelijke trouw om half twaalf en die duurt een half uur, daarna gaan we ook met naaste familie eten, en misschien wij tweetjes ergens foto's nemen in de buurt 16h aan de feestzaal (is wel 45 min rijden), daar gaan we ook nog even foto's nemen als we geen vertraging hebben in het verkeer16h30 viering, die een uurtje zal duren17h30 receptie, met avondgasten inclusief, zodat die geen 'leeg gat' hebben tussen de viering en het avondfeesttegen 19h30/20h aan tafel...Wij wouden de planning niet te strak omdat we veel verplaatsing te doen hebben.Veel plezier,Véro
Hallo Els,onze planning :11:00 h: kapper & make-up12:00 h : lunch met dichte familie & fotograaf te Brugge13:00h : vertrek foto's - Brugge centrum. Tijdens onze fotoshoot : stadsbezoek aan Brugge voor familie of bezoek Kortrijk.Omstreeks 14:30 h : siësta tot 16:30 h. Daarna opfrissen en te 17:00 h : vertrek naar de feestzaal. 17:30 h : receptie (ong. anderhalf uur)19:00 h : aan tafel23:00 h : start dansavondMeestal duurt het stadhuis niet langer dan een half uurtje.Groetjes.
Hoi Els,onze dag ziet er (voorlopig) zo uit:8u30: make-up9u30: kapper10u30: aankleden11u: word ik opgehaald door mijn vriend in onze trouwauto en gaan we foto's maken13u: terug thuis voor klein hapje en drankje voor mijn vriend en ik 13u30: burgerlijk huwelijk14u30: kerkelijk huwelijk15u30: vertrek naar feestzaal (= 30 min rijden)16u30: start receptie voor de suite en de collega's (einde is om 18u30)19u30: aankomst avondgasten20u30: start buffet en de rest van het dansfeest.Hopelijk heb je hier iets aan.
7u opstaan (mmmzz) eten? :)8u wassen en beginnen klaarmaken9u fotograaf komt erbij10u bruidegom komt aan!!!! de dichte vrienden en familie zullen hierbij zijn11u gemeente11u30 kleine receptie bij ons thuis12u buren?12u30/13u-14u30 fotos (familie kan dan bij ons thuis blijven om te rusten, opfrissen)15u misviering (kapel/buiten)16u receptie17u30 uitnodiging aan tafel18u menu22u30 dansfeest24u soep en kaasvanaf misviering is alles op zelfde plaats.we hebben geprobeerd om alles op elkaar te laten aansluiten zodat niemand moet "wachten" (naar huis gaan en direct terugkeren).
Hoi Els, Ik weet niet of je ondertussen getrouwd bent ? Wij hebben zopas besloten ook te trouwen, enkel voor de wet. Ook om 12u. En wij willen ook een feest geven dat start om 19u. Ik zit dus met juist dezelfde vraag als jou en was eens benieuwd hoe je het nu gedaan hebt. Groetjes, Silvie