Terug naar overzicht
hye,ik heb mijn trouwschoenen ook gekocht bij eram.Ze zitten toch goed. Hoewel ik ze toch eens zal inlopen thuis.Het is een goede prijs voor maar 1 keer aan te doen hé.Ze zien er hetzelfde uit als in een duurdere winkel.groetjessophie
HalloIk ben ze ook gaan passen want ik wilde ook niet teveel geld uitgeven aan schoenen die je mss maar 1x draagt. Ze zijn goedkoper omdat de binnenkant geen leder is en dat is net het probleem voor mij. Ik heb zo al moeilijke voeten dus ik durfde het niet riskeren (ook al passen ze perfect qua kleur en model bij mijn kleed). Je moet er uiteindelijk een hele dag op lopen hé. Veel ex-bruidjes raden mij toch ook gemakkelijke schoenen aan.xxx
ik had ook mijn schoenen bij eram gehaald, ik heb er een hele dag mee rondgelopen en had nergens last van.
Hey,Ik heb mijn schoenen ook bij Eram gehaald. Ik heb ze al een paar keer aangedaan om in te lopen en ze zitten echt goed. Bovendien heb ik degene zonder hiel, waardoor blaren krijgen geen optie zijn ;-).Groetjes,
Ik ben echt blij als ik jullie reacties lees :-). Ze zitten dus goed!!@Anneleen: zijn het die met één schuin bandje? Die vond ik ook schoon!