TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
3-10-2009
|
15-6-2009 8:50:28
Hey Friedl
Wat wij belangrijk vonden is dat er genoeg dansruimte was, daar dit toch een groot deel van je avond zal bepalen.
Ook vonden we het belangrijk dat er een tuin was, dat iedereen met het goede weer naar buiten kon om te aperitieven.
Voor de rest is het ieder zijn eigen smaak natuurlijk, wij hebben het meer voor de gezellige landelijke sfeer en kozen voor een boerderij (omgebouwd tot receptie/feestzaal/restaurant)
Succes met het zoeken!! Groetjes Katrien
|
|
Eva
10-10-2009
|
15-6-2009 9:03:46
Dag Friedl,
inderdaad spannend, hopelijk vind je snel wat je zoekt.
Ik zou zeker letten op de capaciteit. Zorg ervoor dat je een gedacht hebt van hoeveel mensen je gaat uitnodigen voor het feest, want niet elke zaal kan grotere feesten aan.
Zeker vragen en bespreken hoe de prijsstelling in elkaar zit: is er drankenforfait of moet je elk drankje apart betalen, prijzen van het eten, zaalhuur,...
Vragen ook naar de uren van het feest. Sommige zalen zeggen dat het tot 4u is, anderen geven tot 2u 's nachts.
En zorg dat je een goede rondleiding krijgt.
Er zullen nog wel dingen zijn maar ik kan er nu even niet opkomen.
Alvast veel succes met je zoektocht!
Groeten, Eva
|
|
Marieke
18-4-2009
|
15-6-2009 10:06:35
Hallo, Zeker de prijzen hé ,;). Ook prijzen voor drank. Sommige zalen werken met forfaits /pp/avond. Je moet rekening houden dat je je dan altijd verlies doet. Soms is dat 25 e pp, nieman drinkt dat op hé... Bij ons was het met traiteur en we hadden alle frisdranken, bieren etc aan brouwersprijzen, dat scheelt enorm. Ook flessen wijn 13e terwijl in sommige feestzalen 25e of meer. Ook voor champagne durven ze véél geld vragen, terwijl Cava ook goed is hé!
Succes
Marieke bijna 2 maand getrouwd
|
|
Marieke
18-4-2009
|
15-6-2009 10:07:57
P.S. U niks laten opdringen! Wij hebben 5 zalen bezoch + uiteindelijk op 't laatste moment nog voor andere zaal + formule gekozen, alles goed wikken en wegen, ge hebt nog tijd hé. Hier op het forum es meningen vragen over de zaal die je eventueel wil boeken...
Succes
|
|
s
1-6-2007
|
15-6-2009 12:32:11
Vragen achter de prijzen is al vermeld, maar ook horen hoelang die prijzen geldig zijn. Wie weet krijg je een offerte voor 2009, maar komt er in 2010 5 % bij ofzo...
|
|
tami
26-6-2010
|
15-6-2009 13:23:57
Hi Friedl,
wij hadden een lijstje gemaakt met onze verwachtingen, als volgt :
-zaal voldoende ruim en met ronde of ovalen tafels -tuin, speeltuin en overdekte ruimte waar de kinderen terecht kunnen ingeval Belgisch weer -sluitingsuur : 5 u -flexibel ivm menuwijzigingen -all-in formules en drankenforfaits zowel tijdens diner (8 euro/pers.) als daarna (10 euro/persoon). In totaal dus 18. In de menuprijs zit wel de receptie verrekend. -liefst parking aan de zaal
Al wat er bijkwam zonder dat we het gevraagd hadden, was mooi meegenomen, zoals zaalopmaak, mooi bloemstukje op elke tafel, kluis voor het bewaren van de enveloppen, menukaarten.
Wat inderdaad goed is om weten is hoeveel er evtl bij komt vanaf 1 januari 2010. Hoe beter je van tevoren weet wat je wil, hoe sneller je een zaal vindt :)
Sukses ermee ! Groetjes
|
|
Friedl
2-7-2010
|
15-6-2009 22:29:54
Bedankt voor de tips allemaal ! Laat maar komen, ik heb er veel aan.
We gaan deze week al 3 zalen bekijken - eigenlijk de enige zalen hier in de buurt die ons wat aanstonden, dus ik hoop dat het allemaal meevalt... Ons avondfeest houden we liefst klein, dus de zaal mag ook niet te groot zijn, etc.
|
|
Heidi
10-7-2010
|
17-6-2009 20:36:42
Het is natuurlijk afhankelijk van welke regio je bent, maar ik wil even laten weten dat ik op 10 juli 2010 in het huwelijk treedt. Onze feestzaal is Salons Denotter uit Zedelgem. Waarom: we zijn er zelf naar een trouwfeest geweest en was super. Merk bier = jupiler (belangrijk voor partner en vrienden) Per 20 personen = 1 kelner Sluitingsuur = 7u 's morgens. Betaalbare forfait = avondfeest all in zo'n 50 euro (afhankelijk of je dessertbuffet wil of niet.) Ik dus wel.
Dit zijn natuurlijk onze verwachtingen
|
|
Ann
10-7-2010
|
17-6-2009 21:35:05
@Heidi,
Waar trouwen jullie? Wij trouwen ook op 10 juli 2010 in de kerk van Loppem (vlak bij Salons Denotter)
|
|
Natasja
17-4-2010
|
18-6-2009 15:30:27
Hallo Friedl, allereerst een dikke proficiat!! Toen wij een aantal maanden geleden naar een zaal zijn gaan kijken, vonden wij volgende zaken toch niet onbelangrijk: parkeergelegenheid, tuin - speelplaats, ruimte voor kinderen (speel of slaapruimte), trappen? vooral voor oudere mensen of kleine kinderen, bar bij dansruimte, toiletten (aantal), mogelijkheid om er te overnachten ? Hopelijk ben je hier wat mee!! Veel plezier!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|