Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Taarttopper

15-6-2009 9:32:42
Wij zoeken nog een taarttopper. We zouden graag beertjes hebben, aangezien Beertje de bijnaam van mijn allerliefste is, maar ik wil dan liefst geen "Me to you"-beertjes, want die doen mij te veel aan een vorige relatie herinneren en dat is toch ook niet de bedoeling op je trouwdag ;-)
Wij zijn van de streek tussen Leuven en Diest. Iemand ideetjes?

Valerie
04/07/09

Geert
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 349

Romina
7-8-2009
 Meld misbruik15-6-2009 12:45:06

Hey Valerie!!

Ik was onlangs in een winkel waar ze vanalles van Me to You verkochten en er stonden ook beertjes bij voor op een huwelijkstaart. Me to You heeft blijkbaar een hele reeks spulletjes voor een huwelijk, ringenkussentje, bruidje en bruidegom (beertjes), gastenboeke, foto-album enz... en er stond dus ook de taarttopper bij, 2 beertjes (bruid en bruidegommetje dus. Was wle keischattig :o)

Groetjes en veel geluk
Romina & Koen (07-08-09)

Annelien
6-7-2012
 Meld misbruik15-6-2009 12:51:14

Mocht je het nergens in een winkel vinden en je ziet het zitten om online te bestellen kun je eens op deze link kijken want bij de taarttoppers heb ik bruine schattige beertjes gezien...

http://www.onestopweddingshop.nl/frmArticles.aspx?boid=...

De taarttoppertjes zijn zelf niet zo duur maar je moet zeker eens naar de verzendkosten kijken want die prijs moet je er natuurlijk bij optellen e.

Groetjes,
Annelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...