Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs

12-9-2005 18:17:02
Kan iemand mij een idee geven van wat een mooi trouwfeest zo ongeveer kost?
Wat wordt er vb gevraagd per persoon voor een avondfeest,...

Alvast bedankt

liesbeth

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 581

Silvia
28-4-2006
 Meld misbruik12-9-2005 18:45:24

hallo,
wij betalen vb. enkel voor het avondfeest 65 euro per persoon ( all-in tot 05.00 uur)
daar komt dan nog bij: kleding(?), ringen (?), stadhuis ( 75 euro), mis (200), uitnodigingen(?), misboekjes (?), bruidsboeket (?), vervoer(?), fotograaf (1100 euro), kapper (?)... en alles wat ik nog vergeten zou kunnen zijn.
Veel geld dus!!!

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik12-9-2005 18:53:04

hallo Liesbeth

Als je hier even teruggaat, denk tweede of derde blad vind je een gelijk onderwerp genaamd budget. Daar staan alvast een heleboel reacties op.

Wij zitten rond 15500 euro.

groetjes

Lien
26/05/06

Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik12-9-2005 19:05:17

wij zitten aan een kleine 10000Euro (maar dat komt door de vele kennissen die voor prijsjes kunnen werken).
Neem toch maar 60Euro/man voor feest,500Euro vervoer,250 kerk,200 stadhuis,300 notaris,1750 kledij,500 ringen...

Dimi

De Bruyne
19-5-2006
 Meld misbruik12-9-2005 21:12:13

hallo,
ik denk dat je dat een beetje zelf in de hand hebt wat je trouwfeest gaat kosten. Wij zelf trouwen volgend jaar op 19 mei 2006 en wij hebben een zaal besproken en kiezen onze traiteur zelf en mogen zelf voor de drank zorgen. Dus wij hebben het lot in eigen handen en kunnen het zo duur maken als we willen.Wij hebben ook geïnformeerd waar je alles ineen hebt maar die zijn verschrikkelijk duur voor hetgeen je soms maar krijgt. Je moet gewoon goed uitkijken en vergelijken

groetjes

Nancy

Evi

Meld misbruik13-9-2005 1:15:07

onze trouwdag is jammer genoeg voorbij maar ik je wel wat prijzen meegeven:
avondfeest: 12500 euro (2 recepties en 4gangenmenu ,dessertbuffet, champagne, vuurwerk,..)voor 150 personen.
Vervoer: engelse oldtimerbus: 750 euro
Lingerie: 250 euro
Kleed: 1500 euro (linea)
sieraden: 250 euro (linea)
schoenen: 200 euro(linea)
ventje zijn schoenen: 150 euro
gehuurd kostuum: 75 euro
hemd: 70 euro
bedankjes: 500 euro
menu's + uitnodigingen, postzegels:600 euro
onze ringen : die van mij 1000 euro en die van mijn man 400 euro
fotograaf: 1100 euro
dus ja het was wel duur maar onze ouders hebben hééél veel betaald anders konden wij dit ook niet doen.
Ik dnek dat je ook voor minder geld hele leuke en mooie dingen kan doen

Evi

Meld misbruik13-9-2005 1:16:24

oeps dan vergeet ik dus nog dingen hmm
gemeentehuis: 250 euro
bloemen: 200 euro

Els
1-4-2006
 Meld misbruik13-9-2005 7:05:06

Wij proberen het heel lowbudget te houden en komen toch ook al gauw aan een hoge prijs, wij nemen geen auto's, mijn kleed maak ik zelf, het kostuum hebben we gewonnen, onze ringen kosten samen ong. 350 euro, wij hebben een traiteur die het redelijk goedkoop houdt, ook onze drank is echt per grote fles te betalen en is een stuk goedkoper vaak dan per glas,... en toch zitten we nog aan een 12000 euro, het is veel geld, maar ik zou mijn favoriete dag over 200 daagjes toch absoluut niet willen missen!!

An
24-9-2005
 Meld misbruik13-9-2005 8:15:00

Wij hebben voor het avondfeest:
- Aperitief :
Saumur de Bussy, Méth.Trad.
Vers fruitsap
Koude & warme hapjes

- Voorgerecht:
Waaier van hapjes:
♥ salade met gebakken scampi’s en Sint-Jakobsnoot
♥ carpaccio van rundsvlees
♥ gesauteerd witloof met zalm en blanke botersaus
♥ spiesje van ham met meloen

- Hoofdgerecht (buffet):
♥ tagliatelli met gerookte zalm en scampi’s
♥ waterzooi van vis en fijne groenten
♥ quiche met groenten en tomatensaus
♥ varkenshaasje met champignonroomsaus
♥ beenham op de klem
♥ lamsnootje met graanmosterdsaus
♥ piepkuikentje op zijn Indisch
♥ paëlla met zeevruchten en gevogelte
♥ garnituur: witloof, boontjes in spek, broccoliflan, champignonspiesjes, gebakken krielaardappeltjes & gegratineerde aardappelen

- Dessert (buffet):
♥ Bruidsijstaart
♥ Javanais
♥ Chocomousse
♥ Tarte-tatin
♥ Sabayon
♥ Flensjes
♥ Tiramisu
♥ Vruchtensorbet
♥ Fruitmand
♥ Kaasassortiment

- Mokka & versnaperingen

voor 65EUR/persoon all in.
Wij hebben ook een receptie (22,5 EUR/persoon) met 12 verschillende hapjes en een dansfeest (drank voor iedereen en om 0 u een pitakraam (15EUR/persoon + 1250 voor pita voor 250 personen)

Dit is wat wij uitgeven aan de feestzaal (+ 300 EUR) huur.

Wat de rest van zo'n dag allemaal kost is op dit forum al uitgebreid aan bod gekomen, mss vind je daar meer info.

Groetjes,

An & Tom 24.09.05

natalie
7-11-2005
 Meld misbruik13-9-2005 20:57:09

wij hadden maar 30 personen (waar halen jullie in godsnaam al die vrienden en kennissen???) en dit was enkel familie...ons trouwfeest heeft ons 5000 euro gekost! we trouwden voor wet en kerk, reden mee met de dikke mercedes van mn schoonouders en hadden ons feest in salons waerboom! bij ons was het echt low budget!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...