Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen voor bruidskinjes....

15-6-2009 14:39:19
Hallo toekomstige bruidjes...
Hier een bruidje voor 12 september,en ik vroeg me af waar ik leuke en beige-witte schoenen zou kunnen vinden voor jongentje dat voorloopt suite,hij zal samen met het bruidsmeisje gekleed gaan in wit en beige..liefst ook geen baskets;-))

Alvast bedankt allemaal!!
Liefs,

karin
9-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 387

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik15-6-2009 21:05:29

Je moet het niet altijd te ver gaan zoeken, ik heb de schoentjes voor mijn dochtertje (ons bruidmeisje dus) gewoon bij de Brantano gevonden. De hare zijn wit met licht grijs, omdat haar jurkje met een grijs vestje is, er was veel keuze in lichte schoentjes, ook voor jongetjes ! Succes hoor !! Tinneke 29-08-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...