Terug naar overzicht
hey Katrien,Bij ons rijdt de suite met hun eigen auto. Wijzelf hebben een auto gehuurd omdat mijn vriend dit heel graag wou. Nu hebben we alleen de kosten voor de bruidswagen. De rest van de wagens worden allemaal versierd met hetzelfde lintje. Zo passen we ook bij elkaar :)Groetjes,Kim
Bij ons gaat ook iedereen met zijn eigen auto.Ik hou ook niet zo van alle show.Wij gaan met een wagen van een vriend, (oldtimerke); ouders en familie wachten ons op aan het gemeentehuis.
HeyWij hebben voor ons een koets gehuurd, wat al vrij prijzig was. Waar we 's middags gaan eten is paar 100 m van de kerk en vonden het belachelijk om voor die paar 100 m speciaal wagens te voorzien, er ligt ook een parking 30m van de kerk. Voorlopig gaan we het zo doen dat iedereen verzameld aan die kerk en dan ons staat op te wachten.Vor auto's hadden we eerst gedacht aan auto's in de familie te lenen... was ook pak geodkoper!grAnn5/9/2009
Hi Katrien,wij hebben ook geen ceremoniewagen, wel een vriend die ons zijn auto even leent (hij is dan onze chauffeur) voor de gelegenheid.Voor de suite en een aantal gasten leggen we waarschijnlijk een bus in. Groetjes
Wij hebben ook geen ceremoniewagens gehuurd, ondat we in het bedrijf waar ik werk, allemaal met dezelfde wagen rijden en ik heb dus collega's opgetrommeld! Kost niets en het was toch een geheel. Voor ons hebben we een andere vriend opgetrommeld. Heeft ons dus niets gekost (zijn op 23 mei getrouwd) en het was heel mooi.Bij een vriendin van me hebben ze enkel een auto voor het bruidskoppel gehuurd (bij Dockx) en de rest van de suite is met zijn eigen wagen gekomen.Het is inderdaad heel veel geld voor die paar uurkes. Ik wou initieel een busje, maar we vonden dat te veel geld voor wat het maar was.GroetjesKarolien.
Wij vinden dat ook te veel geld voor een paar uurtjes. Een huwelijk kost al veel en dat is iets waarop je gemakkelijk kan besparen hé...Ik rijd gewoon naar daar in dezelfde auto als mijn papa en mijn vriend in de auto van zijn ouders. De auto's zelf versieren we met een wit lintje, maar verder zijn het allemaal andere auto's.En je kiest zelf hoe je je huwelijk regelt hé, wij willen het ook allemaal niet super klassiek, alleen de dingen die we zelf graag willen.Groetjes,Nele
Wij hebben ervoor gekozen om een bus in te leggen (oldtimer). Eerst wilden we ook met eigen auto's rijden maar dan zouden we onmogelijk genoeg parkeerplaats vinden aan het gemeentehuis, laat staan aan de kerk. En door heel het dorp uithuppelen in mijn kleed is nu ook niet de bedoeling (zeker niet als het weer tegenvalt). De prijs van die bus (de zigeuner) viel heel goed mee. Daar hadden we misschien maar 2 auto's voor...Groetjes,Mieke25/07/09
Wij hebben voor onszelf een oldtimer ( corvette ) en voor de naaste famillie en getuigen 3 taxi's :-)Voor onszelf hebben we niet bespaard, maar voor de famillie wel... We vonden het niet zo tof dat ze met hun eigen auto gingen moeten ... Ze mogen zichzelf ook eens laten vervoeren!
Hallo,wij hebben huifkar gehuurd.Was niet zoveel geld, dacht 150 € voor 4 uurtjes. Je kan er ik dacht met +- 15 personen in, dat lost direct een groot probleem op, niet?GroetjesMarieke
Hallo,Ook hier staan nog 11 maanden op de teller!Spannend eh, wij hebben voor onszelf een koets en de rest moet zelf maar rijden!We hebben dit wel besproken met de naaste familie en ze vonden het best oké dat we daar wat in uit spaarden.Gwen14/05/2010
wij zijn op 16 Mei 2009 getrouwd en hadden voor onszelf een oldtimer voorzien en de rest heeft zelf voor vervoer gezorgt. ging zeer vlot.
Hallo iedereen, bedankt voor jullie reacties. Ik heb het er gisteren ook met mijn toekomstige over gehad en denk dat hij wel graag een bruidswagen wil voor ons beiden. De rest mag met eigen auto komen. Ik wil eventueel wel een taxi s avonds laten komen om bv grootouders die vroeg(er) willen vertrekken op te pikken. @ Gwen: ik trouw een dagje na jou: zaterdag de 15de!bedankt alvast voor jullie reacties!
Hey,Wij huurden een mini-cooper cabrio voor on beide en de rest van de familie gewoon met de eigen wagen!Kmoet zeggen: we hadden veel positieve reakties op ons autootje!!!Groetjes en succes,Patsy