Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zalige vrijgezellen gehad !!!!

15-6-2009 21:55:08
Onze vrijgezellenavond zaterdag was super !!! Ik had er zo'n schrik voor maar dat was nergens voor nodig !!!
Hoewel het die dag superdruk was voor ons (van 7u smorgens al weg om alle laatste dingen nog te regelen..) zijn we rond 17u toch nog op tijd bij mijn meter thuis geraakt, daar zaten al een paar vrienden van ons te wachten, (tenminste diegene die niet op het laatste nippertje afbelden... ) daar kregen we alle twee al een opdracht, mijn ventje kreeg een blinddoek om en moest mij zo opmaken, daarna kreeg ik een blinddoek omdoen en mijn ventje insmeren met scheerschuim (slagroom) en hem scheren met een giletje (waar ze de mesjes uitgedaan hadden) dan werd men ventje naar boven gestuurd en moest ik mij laten kleden, hadden zo voor mij een 'sara'-uniformke samengesteld (met de witte kousjes natuurlijk ) een pokkegrote bril, het bijpassend handtasje... dat was gevuld met lekstokken en chocotoffjes. dan werd ik boven verstopt en mijn ventje moest naar beneden komen (we mocht elkaar nog niet zien) daar hebben ze dan een steve urkel van gemaakt en die kreeg ook een zak met lekstokken en chocotoffs. Dan werden we elk naar een kermis gebracht en daar moesten we zo dus alles verkopen he... man dat was lachen ! niet te doen ! maar we zijn wel geschrokken van sommige mensen hoor, sommige zijn echt grof soms, en er waren er zelfs die niet geloofden dat het een vrijgezellenavond was ! die deden net of we schooiers waren :s met het verdiende geld moest ik dan opdrachtjes uitvoeren (visjes vangen, blikjes gooien, op een kindermolen zitten !!!!)
na de opdrachten werd ik dan naar dezelfde kermis gebracht als mijn ventje (die er mooi uitzag... ik verschoot er al van dat hij mij nog zag staan, blijkbaar hadden ze hem alle soorten drank door elkaar opgegoten, terwijl hij normaal al niet drinkt....)
dan moesten we nog in de grootste attractie gaan om onze kleren terug te krijgen, mijn ventje heeft daar wel voor gepast want zijn maag zag dat niet echt zitten.. ;-)
en dan zijn we met een paar vrienden nog afgezakt naar een cafetje en daar tot 4u blijven plakken. in begin had ik het er moeilijk mee dat zoveel vriendinnen afbelden op de laatste moment, maar tegen het einde van de avond vond ik dat de wegblijvers ongelijk hadden ... :D
Vandaag heb ik wel een lastig dagje, zoals de meeste onder jullie mss al gelezen hebben zijn wij al een paar maanden aan het proberen zwanger te worden, en we hadden het graag kunnen vertellen op onze feest, maar dat is jammer genoeg niet het geval... nu heb ik al een tijdje geleden tegen mijn ventje gezegd dat ik het gevoel had dat mijn schoonzus die dag de aandacht naar haarzelf ging trekken (ze begon ineens ook regelmatig over trouwen enzo...) en ik had gewoon het gevoel dat ze die dag ging zeggen dat ze verloofd waren aan gans de familie, nu krijg ik vandaag van haar een smske dat ze zwanger is... langs ene kant ben ik ook wel blij voor hun he, maar langs de andere kant doet het ook wel pijn... :(
sorry voor mijn gezaag alweer !

Groetjes,
Sylvia
20 juni 2009

Sylvia
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 983

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik16-6-2009 10:26:59

Hey,

Tof dat je vrijgezellen zo goed is meegevallen !!!

Wat betreft je schoonzus : geniet van jullie trouw eerst en de kindjes komen nadien wel. Na de trouw ben je ook van wat stress vanaf en mss gaat het dan beter/vlugger.

Groetjes

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik16-6-2009 10:58:50

dag sylvia,
ik hoop dat ze zaterdag ook zo maar dingen voor mij in petto hebben voor mijn vrijgezelle; komen me smiddags halen ben benieuwd.
wat die zwangerschap betreft, mss maar beter zo dat je nog niet zwanger bent voor je trouw bij mijn eerste was ik heel moe wilde continu slapen en bij het tweede vier maanden aan een stuk misselijk geweest en hoe je het draait of keert in het begin ga je je dikwijls ongerust voelen of wel alles in orde is bij je zwangerschap, had ik toch bij mijn eerste en dan je stress van je trouw er nog bij geniet er gewoon achteraf van en dan heb je een prachtig lentekindje; een spetterende huwelijksdag gewenst en geniet ervan

mieke 07/08/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...