Terug naar overzicht
Hey Sofie,deze prijzen vallen zeer goed mee! Bij ons was dit een van de goedkopere opties, maar wij hebben het niet gekozen omdat het nogal uit de buurt is voor ons...groetjes,Nele
@neleIk heb de prijzen ontvangen, maar ik wil eens kijken wat de effectieve prijs kan zijn, van zo'n prijslijst kan je niet veel opmaken.Wij zijn van heusden-zolder, dus dan zou het wel goed zijn als de prijzen meevallen...groetjes
Hey Sofie,je kan natuurlijk wel zelf een raming opmaken. Aan de hand van het aantal gasten + zaalhuur + bediening + ev. de box. Maar ze zullen je dat vanavond wel allemaal uitleggen!Veel plezier!groetjes,Nele
misschien ook eens een kijkje nemen bij Bernini in As...was daar vorige week op een bruiloft...SCHITTEREND gewoon.........volgens mij één der beste prijs/kwaliteit....proficiat met je huwelijk trouwens
HalloGisteren naar een trouwfeest geweest in Den Lavaar. Ik moet zeggen, het was de moeite. Het bruidspaar had gekozen voor een BBQbuffet, dessertbuffet en nachtbuffet. Alles was zeer vers en tot in de puntjes ok!
zijn er in april naar huwelijk geweest, geen grote familie, maar wel een heel goed feest , eten was super in orde