Nu Online
Momenteel zijn er 455 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mandjes bruidskindjes/bloemblaadjes/speech

16-6-2009 10:16:26
Dag Bruiden,

Ik trouw zaterdag 20 juni (nog 4 daagjes) en ik ben toch al wat zenuwachtig aan het worden.

We zijn de laatste loodjes aan het leggen.
Toch had ik nog enkele vraagjes. Zouden jullie me kunnen helpen?

-Ik ben nog op zoek naar mandjes om bloemblaadjes in te doen en de bloemblaadjes zelf. Waar zou ik dit kunnen vinden? (ik woon in de buurt van Hasselt)

-Hebben jullie ideeën voor de speech?

Alvast heel erg bedankt voor jullie goede raad.

Groetjes,

Barbara

Barbara
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1094

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-6-2009 10:46:54

Ben niet van limburg maar voor mandjes en bloemblaadjes kan je altijd langs een bloemist of tuincenter gaan. Je kan ook goekope rozen kopzn en daar de blaadjes afhalen. Of ben je op zoek naar nep blaadjes? Die vind je vaak in carnaval winkels.

Een speech; daar zit ook nog mee. Maar de volgende tips van wat vermeld moet worden heb ik hier ooit gekregen:
welkom + bedankt om te komen
eventuele korte samenvatting van de dag
bedanken van enkele bijzondere mensen, ouders, getuigen,...
wat de bedoeling is van de rest van de avond, verloop van het feest; eten, dansen,...
verwachtingen; gastenboek, bedankje mee naar huis nemen,...

groetjes, Carolina

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik16-6-2009 11:13:01

Dag Barbara,

Waar woon je juist? Wij zijn van Genk en trouwen vrijdag :-) Kijk er echt naar uit hihi..

Voor de mandjes, ik zou in volgende winkels eens gaan zien: Ava, Unikamp / Freetime (Bokrijk).

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

carolien
1-6-2009
 Meld misbruik16-6-2009 14:36:09

Hey Barbara,

wij trouwen ook zaterdag! Spannend he! Wij zijn ook van Hasselt (allez, eigenlijk van Alken). Duimen voor goed weer. Ze weten precies nog niet goed wat het gaat worden...

Caro
carolienenkristof.onzetrouwpagina.com

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik16-6-2009 20:27:59

Hey Barbara,

Leuk dat het bijna zover is! Allemaal zo spannend! Wij moeten nog even wachten. Kijk eens voor de mandjes bij de bloemenwinkel of zelfs gewoon de carrefour. Ale bij ons hebben ze die toch.

Geniet ervan!!!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...