Terug naar overzicht
Zoek eens op google op deze website, dacht in het verleden al negatieve ervaringen gelezen te hebben.zoiets is natuurlijk ook persoonlijk.GrtsMarieke
Hallo MariekeAlvast bedankt voor de reactie.Ik heb dit al opgezocht en heb deze namiddag een afspraak. Ik zal het wel ondervinden. Als de service niet goed is, zal ik dan ook zeker een andere winkel opzoeken.GroetjesSabine
Hallo,Ik heb mijn kleed daar ook gekocht, ik ben niet in andere bruidswinkels geweest dus ik kan niet vergelijken. Het is niet de chicste winkel maar hun prijzen dan weer goed. Ik moet op 7 juli voor het eerst gaan passen. Dan pas kan ik je verder iets vertellen.Groetjes en succesAnja 07-08-09
Ik weet alleen dat mijn toekomstig vrouwtje daar haar kleed heeft gekocht. (hoe het er uit ziet weet ik natuurlijk nog niet :-) ).Ze is er heel tevreden over: persoonlijke service en veel goedkoper dan andere winkels. Als je wat rondkijkt, zal je het wel merken... Volgens haar een echte aanrader!Groetjes en succes!Lander
heb mijn kleed daar ook besteld, nogthans had ik al ergens anders iets gezien, maar had die afspraak nog staan, dus dacht gewoon is kijken, maar het eerste kleed van de 10 dat ik gepast heb, is het geworden. Had ook geluk want was toen net een actie waar alles in zat voor 1250€, is helaas maar 1x per jaar. Zijn heel vriendelijk ontvangen en zal ergens in augustus voor eerst moeten gaan passen, trouw 26/09/09