Terug naar overzicht
Hey Carolina, wij overwegen ook om bij hen te gaan. Heb hier al vele goede reacties gelezen. Zijn ze ook wat redelijk van prijs? Je maakt me wel benieuwd naar je ontwerp, heb je er per toeval geen foto van hihi.Groetjes Shirley
Hey,Leuk eh, wij hebben de onze daar ook besteld maar zullen nog moeten wachten tot januari 2010.Gwen14/05/2010
Carolina , Oooh fijn!Wij overwegen ook om onze ringen daar te halen.Hoelang op voorhand moet je ze bestellen?Groetjes Dorien 09|07|10
Hoi,Wij verwachten ze ook elk moment! Ik kijk er ook naar uit, want we hebben zelf ook een ontwerp samengesteld!Om alle vragen hieronder te beantwoorden. Toen wij bestelden hadden ze 4 maand wachttijd, maar dat varieert. Je belt best eens of schrijf je in op hun nieuwsbrief.Ze zijn enorm vriendelijk en behulpzaam! Qua prijs - laat mij zo stellen, wij hadden bij een juwelier ons droomstel gevonden, maar torenhoge prijs. Toen wij bij fede erover begonnen, hebben zij ons hiervoor ook een prijs gemaakt (min of meer wat we daar gezien hadden) en dit viel 200 euro boven ons budget. Wat doenbaar was voor ons droomringen. Je hebt alles qua prijsklassen en ze zijn dus goedkoper dan andere juweliers.GrKim12-09-2009
Hoi!Ik draag nu al 38 dagen mijn trouwring van Fede di Oro, en ik vind em nog altijd even prachtig! Telkens als ik ernaar kijk ben ik weer supertevreden, over alles: prijs, aanbod, service.Succes!Groetjes,Liesejurgenenliese.bruiloftsite.nl
Zéér mooie foto's Liese!groetjes
Nee een foto heb ik nog niet. De levertijd was bij ons 3 maand. Precies op de tijd geleverd als afgesproken. We hebben nu nog wel anderhalf maand maar toch leuk zo op tijd. Ik had een ring van mémoire gezien. Maar duur. meer dan 1500 euro voor de damesring alleen. Nu heb ik een ring met evenveel goud en diamant + de mannenring erbij voor nog geen 1200 euro. Toch een groot prijsverschil hé. Ook zijn het schoon steentjes. Ik was eerst naar en ring gaan kijken van aurodesign maar die steen scheen geel, wat echt opviel in een witgouden ring, deze van FDO zijn echt schoon helder. echt de moeite om tot ginder te schoeteren. groetjes, Carolina
@ Shirley: thanks! Het is zo'n prachtige dag, geniet er maar van! xxx