Nu Online
Momenteel zijn er 501 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een geslaagde vrijgezellen!!

16-6-2009 13:45:33
hey,

ook ik heb zaterdag mijn vrijgezellen gehad. We spraken af om kwart voor 7 bij het huis van mijn ventjes getuige om nog eens gezellig te gaan eten samen met onze getuigen. eens vertrokken stoptn we nog ff om sigaretjes te halen voor de vrouw van de getuige, en ze zeiden laten we vlug nog ene drinken. zo gezegd zo gedaan al hadden we het al in de mot dat er iets niet klopte. gebel en weg en weer geloop. daar kwam guy(getuige verloofde) met 2 ovenschotel met macaroni, wij kregen onze kostums in ons handen gestoken en werden gesminkt. een tete a tete voor ik en mijne vent hij john travolta en ik sandy. en toen kwamen de mensen toe hé, als iedereen er was, kwam er een bus toe ( de partybus). Zo begon onze leuke avond. vol met opdrachten, vragen, en drinken. Ik was er enorm bang voor om belachelijk gemaakt te worden ofzo maar het was een echte super avond.

foto's kun je zien op mijn netlog www.netlog.com/effi_light

groetjes

evi
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 323

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik16-6-2009 15:23:17

Nog een bruidje van 4 juli en heb mijn vrijgezellen deze zaterdag, bibber, bibber. Het zijn nl nogal kastaars die het ineen gestoken hebben.
Dat van u ziet er supertof uit!

Valerie
04/07/09

evi
4-7-2009
 Meld misbruik16-6-2009 18:55:59

hey,

aah laat ons hopen op een mooie dag hé, veel succes up je vrijgezellen, het komt wel allemaal goed. Ze maken je meer bang of het eigenlijk is.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...