Terug naar overzicht
een fotoboek laten maken bij hema, maar niet vol met foto's doen, maar zo een origineel gastenboek maken. Je kan zelfs een kwisje erin verwerken en zo.
Wij hebben een klassiek boek maar vrienden van ons gaan een gitaar gebruiken om op te laten schrijven. (hobby van hem)Een dekbedovertrek heb ik ook al geweten. andere mogelijkheden: videoboodschapspiegelbierkaartjestafellaken...groetjes, Carolina
Hallo, wij hebben een kader gekocht met waarin we een fot van onszelf kunnen plaatsen en daarrond zit een spiegel waar je met een speciale graveerpen iets kan in schrijvenµ. Gekocht op de site van dantasimport.nl. ze hebben daar nog andere speciale gastenboeken ook, neem eens een kijkje.
Soort van babbelbox, je laat de mensen dan iets zeggen voor de camera ipv dat ze het opschrijven
Hallo, Wij hebben ongeveer hetzelfde als Nathalie. Maar we hebben een grote passe partout met in het midden al een trouwfoto (onze fotograaf ging hiervoor zorgen)Op de rand van die passe partout kunnen de gasten dan een boodschap achterlaten. Dit gaan we nadien ophangen thuis. groetjes
hey, wij hebben ook zo'n kader met passepartout
Hey, Vrienden van ons hebben een houten zitbank in de tuin laten volschrijven met wensen en die daarna vernist. Was leuk!Wensen op een deur (voorbeeld van WC)laten schrijven heb ik ook al gehoord.Grtjs Els
Hei Sylvie,kijk eens op www.keepyouposted.nl , hier kan je gepersonaliseerde gastenboeken laten maken, met eigen foto's.GroetjesVicky
Wij denken eraan een schildersdoek te gebruiken als gastenboek.Kan dan nog uitgehangen worden.Groetjes Lindsay
Wij hebben 16 houten bordjes laten zagen en gaan de mensen daarop iets laten schrijven met een alcoholstift. Na de trouw gaan we dit in de vorm van een vierkant in onze living hangen...Groetjes,Inge (1/8/09)
heb mijn eigen boek zelf gemaakt in de vorm van een scrapboek zodat ook iedereen iets kan schrijvensteekt veel werk in maar het resultaat mag eigenlijk wel gezien worden