Terug naar overzicht
Gewoon niet te veel geld aan besteden. Die voor de mannen zijn meestal zowiezo al goedkoper. groetjes, Carolina
Hey,mijne man heeft zijne ring inderdaad niet veel aan. Moet m er in tweekend bijna altijd aan doen denken! ;))Maar we hebben er niet op bespaard...Samen kostten onze ringen 1080 euro...groetjes,nele
Heyla,mijne aanstaande is brandweerman, en mag zowiezo geen metaal dragen tijdens zijn werk. Om zijn ring niet kwijt te spelen, zal hij deze heel weinig dragen (aangezien de brandweer heilig is voor hem :)). Wij hebben hier niet op bespaard zalle, ge koopt dat tenslotte maar ene keer he. Samen zijn onze ringen 940 euro.Groetjes, Cindy
Hoi,Mijn man draagt zijn ring eigenlijk nooit, enkel als ik hem aanspoor in het weekend. Probleem is dat hij er dan de hele tijd mee zit te spelen (aan-uit-aan-uit) en heb schrik dat hij snel zal kwijtraken op die manier.. Hebben er nochtans ook niet echt op bespaard, maar ja! Groetjes
mijn vriend gaat een titanium ring kopen is goedkoper en als hij ze toch niet veel kan dragen vind ik dat een goede oplossing wat ik ga dragen weet ik nog nietgroetjes tammy
Hey Annabel,Wij wisten op voorhand dat mijn ventje zijn ring bijna nooit zou dragen (ook wegens zijn werk). Daarom hebben we voor hem een ring in staal gekocht die qua uitzicht perfect bij de mijne past. Alleen was zijn ring een pak goedkoper. Wat hij bespaart heeft, kon ik dan meer besteden aan de mijne ;-) Maar uiteindelijk moet je maar doen waar jullie je goed bij voelen! Veel succes ermee en nog veel voorbereidingsfun!Krista ( reeds 18 dagen gelukkig getrouwd )
wij hebben ook ringen een combinatie van titanium en goud, heel mooi en degelijk van prijs was rond de 550€ voor beide ringen.Toch ogen ze even mooi als alle andere ringen. Ik kan deze niet altijd dragen (werk)en dan nog s paardensport en plooi alle ringen echt in 2. Mijn man draagd hem altijd ...