Terug naar overzicht
Hey! Hof ten Steen is inderdaad een droomlokatie! Voor ons is het dat niet geworden omdat ik de L-vorm niet zo zag zitten, alhoewel hier wel een mouw aan te passen is..Wie verzorgt dan de drank bij jullie? Als je 's avonds bediening aan tafel wil, gaat dat gewoon nog iets meer kosten, denk ik. Normaal heeft elke zaal of traiteur toch een prijs voor garçons (bvb 1 per 25 mensen). Vraag het eens na!Veel plezier!Véro
Hi Veerle,de locatie ken ik niet maar de open bar is wel de deur wagenwijd open zetten naar verspilling. Indien iedereen zichzelf gaat bedienen, ben je twee keer zo rap door de biervaten en de rest van de drank heen! Dan heeft het echt iets van "à volonté" hé...Ofwel moeten jullie zelf voor personeel zorgen (chiroleden voor de bediening en ook iemand die vaten kan vervangen, die bv. in een bar of discot. gewerkt heeft). Ik zeg dit maar omdat jullie nu reeds boven budget zitten door de cateraar. Ofwel eens prijs vragen bij andere cateraars, evt. uit een naburige provincie ? Dat kan heelwat schelen. Groetjes
Hoi Veerle,Ik had het voorspeld he; als je die zaal ziet, krijg je hem niet meer uit je hoofd :)Wij hebben op 12 dec ons trouwfeest in Hof ten Staan. Een paar weken geleden zaten we samen met de cateraar en die heeft die "open bar" wel een beetje genuanceerd hoor... Er blijven wel obers rondlopen om lege glazen enz op te halen en die brengen ook nog wel drank rond, maar de gasten kunnen ook gewoon zelf drank aan de toog vragen. Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel obers je wilt betalen he want die tellen per ober per uur...Groetjes,Liesbeth