TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
27-6-2009
|
17-6-2009 11:10:04
ik heb bij le chapeau in bree veel jurken gepast van pronovias en volgens mij ook Rania. Anders moet je daar eens bellen en informeren?
Groetjes, Nathalie
|
|
Katrien
19-6-2009
|
17-6-2009 21:32:33
Dag Els,
Ik heb mijn kleed in Bree gehaald (Le Chapeau). Je kan altijd eens informeren of ze het hebben. Nu over het bestellen, ik was zo zeker over mijn kleed dat ik het zo besteld had! Ik moet zeggen, ik heb er nog geen moment spijt van gehad. Was gewoon zo zeker dat het helemaal mijn ding was en dat ik niets anders zou vinden wat me zo aan zou staan. En idd toen ik het de eerste keer ging passen was ik zo blij dat ik het zo gedaan had!! Had geen enkel kleed aangehad de eerste keer mooier dan het kleed wat ik besteld had. Dus ik zou zeggen, als je zeker bent van je stuk, ga er gewoon voor, anders heb je er achteraf spijt van! Weet dat ik spijt gehad had als ik het niet besteld had dus.
Hopelijk heb je hier iets aan!
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
Els
27-3-2010
|
17-6-2009 22:05:13
Hoi,
bedankt voor jullie reacties. Katrien, ik maak me een beetje zorgen over het model van het kleed. Moet je er echt slank voor zijn?Denk dat ik het ook ga bestellen, het is gewoon zo mooi!
groetjes
|
|
Heidi
4-7-2009
|
18-6-2009 22:20:38
Hey, ook ik heb een aantal kleedjes van pronovias gepast, vond ze op de site prachtig! Ik vond me toch beter staan met andere merken. Ik zou als ik u was niets zomaar bestellen zonder te passen. Ikzelf ben slank maar de kleedjes daar waren grotere modellen. Ik vind wel persoonlijk dat je voor pronovias niet te klein moet zijn. Zoek u een grote winkel, ook in Nederland bv bij Koonings vind je zeer veel keuze, en passen maar... Groetjes.
|
|
Stephanie
26-6-2010
|
22-6-2009 20:51:36
Dag Rania,
Ze hebben het bij Bruidshuis Ellen in Oostburg (NL). Best s op voorhand bellen moest je naar daar gaan.
GRoetjes, stephanie
|
|
Patricia
1-8-2009
|
25-7-2009 12:02:58
Hoi Els,
Ik ben op 1-7-9 getrouwd in een Pronovias jurk in maat 36. Ik wil hem graag doorverkopen. Als je geïnteresseerd bent kan je me mailen: patriciabarendse@live.nl .
Groetjes van Patricia
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|