Terug naar overzicht
Wij hebben nog kleintjes en zijn gewoon naar premaman getrokken. Nog heel goedkoop ook. groetjes, Carolina
HeyWij hebben 3 bruidsmeisjes van 1, 3 en 6 jaar oud en hebben bij Prémaman alles gevonden!! Ze hebben nu kleine collectie feestkledij! De moeite waard om even te gaan zien.GroetjesKatrien
Wij hebben alles in de Mexx gehaald: wou ze assorti, maar ni over the top.Valerie04/07/09
Hey bruidjesBedankt voor jullie reacties. Ik zal zeker eens gaan kijken!Groetjes
HoiJe kan het ook eens bij Gymp proberen. Wij hebben onze bruidskindjes daar laten kleden en ze zagen er super uit!Groetjes
Hallo,Bij onze jongen kwam het broekje van Zara, vestje kleine winkel.Het meisje was van JBC, communie collectie.Het was héél mooi.GrtsMariekeC & A heeft ook mooie dingen
De kleren van onze kindjes komen van bij Folieke. Ook niet duur, mooi en superschattig!
onze kledij voor de bruidskindjes is besteld bij nigels world in izegem, héél mooie spulletjes en alles wordt op maat gemaakt! zeker een aanrader!
wij hebben de kledij van onze bruidsmeisje bij folieke wijnegem en turnhout gekocht, ze zijn heel leuk aangekleed en ben positief verschoten van de prijs. Dus goede kwaliteit voor weinig geld.
IK HEB NOG 2 KLEEDJES TE KOOP SPLINTERNIEUW OM DAT MIJN MEISJES IN HET ZIEKENHUIS LIGGEN DOOR MEDICHE REDEN MOET IK ZE VERKOPEN HET ZIJN 2DE ZELFDE VOOR MEISJES LEEFTIJD VAN 2 EN 4 JAAR GEEF U PRIJS EN ZE IS VAN JOU INDIEN INTRESSEN KAN U ME BERIJKEN OP HET NUMMER 0477/38/43/19 VRIENDELIJKE GROETJES ANGIE
Hallo AngieBen vrijdag getrouwd, dus heb het niet meer nodig. Heb haar kleedje bij Linx gekocht. Toch bedankt!Sabine