TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jan
|
17-6-2009 0:10:55
Floris,niet gelezen wat er bovenaan dit forum staat ?? De publiciteitpagina's staan elders, en zijn betalend!
|
|
floris
|
17-6-2009 0:20:38
ok, sorry, maar ik kan ze niet verwijderen blijkbaar?
mooi trukje om geld te verdienen...
|
|
Marieke
18-4-2009
|
17-6-2009 10:15:29
en nu 75 Euro dank u ... ja, soms wordt het wel frustrerend als je om de haverklap aanbiedingen ziet. Zo maakt iedereen "misbruik" van forums
|
|
floris
|
17-6-2009 15:49:26
sorry maar ik had dat eerst niet goed bekeken... das ook niet echt de gewoonte..., dus verwijder dat maar!
|
|
benny
|
18-6-2009 18:00:27
waarom zo veel reactie als floris reclame wil maken ? 80% van de forum muziek dj is verdoken reclame tip voor floris log in met een andere naam en opent een vraag wie heeft er ervaring met discobar..... of wij zij net getrouwd en het was een super feest vooral danK aan discobar..... EN DIE 75 € komt niks van in huis je mag hier plaatsen wat je wilt
|
|
floris
|
19-6-2009 1:12:24
thx voor enig medeleven ;)
|
|
kris
|
22-6-2009 14:50:36
als je zo aan klanten/werk moeten geraken...triestig.
ja inderdaad, benny is ook ne straffe in 'reclame' maken.
Zorg eerst dat je op een deftige professionele manier een feest kan draaien... zorg dat je je profileert en gedraagt als een prof-dj en dat je geloofwaardig overkomt. De rest, komt vanzelf en dan moet je hier geen verdoken reclame maken.
|
|
benny
|
22-6-2009 18:55:56
nog ne dj die het warm water heeft uitgevonden kris ik heb u al horen spelen amateur
|
|
floris
|
22-6-2009 22:06:26
gelieve elkaar niet af te breken op dit forum!
respect aub!
|
|
floris
|
22-6-2009 22:07:37
en btw ik had dit weekend 3 succesvolle trouwfeesten weerom, dus ik denk dat ik hier wel mag spreken, ni?
|
|
LeBart
|
22-6-2009 22:16:03
arme floris heeft zich al meermaals verontschuldigd voor het misplaatsen van zijn berichtje ... er zijn er genoeg die systematisch hun website en tel. spuien en daar een stuk makkelijker mee weg komen.
alleen ... floris ... 3 trouwfeesten op een weekend ?
|
|
benny
|
23-6-2009 0:50:18
lebart heeft gelijk flo doe maar verder en veel succes in het boeken van feesten
|
|
kris
|
26-6-2009 10:38:17
Benny, in jouw ogen ben ik een amateur...kan zijn, zeker als jij zo een prof bent. Hou er ook rekening mee dat ik nog van de lichting ben die echt allround kan draaien, dus volgens de wensen van de klant. Zo zal je me bv op een feest de vrijdag smartlappen horen draaien (op specifieke vraag van klant) en zal je me de dag nadien op zaterdag op een fuif een retro-house setje horen neerzetten (omdat ik op vraag van daarvoor geboekt ben). Voor een amateur doe ik dat eigenlijk niet slecht, 24 jaar amateuristisch elk weekend mijn ding doen en dit volhouden en er dan nog goed voor betaald worden (zeker als ik sommige andere dj's hier hun prijzen zie). En eigenlijk wou ik stoppen na 20 jaar, maar op vraag van klanten blijf ik verder doen (zij het nu iets minder en gerichter) en misschien ook omdat ik moeilijk kan afkicken van het draaien. En nu Benny mag jij het eens vertellen waar en wanneer jij mij hoorde draaien? Want zo is het redelijk easy (en goedkoop) hé.
Mvg Dj ? (ik maak geen reclame...hier toch niet!).
|
|
Kris
|
30-6-2009 16:31:34
Floris,
Je kan de mensen van de site volgens mij vragen om jouw post te verwijderen. Ik begrijp maar al te best als je de tekst van "geen reclame" niet gelezen hebt. Kan toch?
Succes verder.
Kris (andere Kris)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|