TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lynn
1-7-2011
|
17-6-2009 9:48:18
Hey Carolien,
hopelijk kan ik je een beetje opbeuren als ik je zeg dat ze mij altijd hebben verteld dat als het regent op de dag van je huwelijk, je huwelijk mogelijks voor altijd blijft duren en dat is toch de reden waarom wij er voor gaan, nietwaar ;-)?..
Ik weet niet of het waar is, het komt natuurlijk maar uit de volksmond :)
Verder hoop ik voor je mee dat de zon toch koppig is en komt schijnen.. Misschien een klein regendruppeltje op het moment dat je binnen in het stadhuis of de kerk bent, voor de "gezegde" zijn werk te laten doen ;o)... En ondertussen blijven jullie toch lekker droog..
Ik hoop voor je mee!!
groetjes
Lynn
|
|
Liesbeth
30-5-2009
|
17-6-2009 10:20:00
Hey Caro,
Wij trouwen ook zaterdag 20 juni. Ik hoop echt dat het mooi weer wordt. Ik zal al blij zijn als het niet regent! Hope Hope Hope...
|
|
Leentje
18-7-2009
|
17-6-2009 10:27:28
Hey
Ik snap wel dat je een beetje droevig bent, maar wacht het af tot zaterdag! Ik hoop dat het droog blijft voor jullie tot na de foto's! Laat er alleszins je dag niet door verpesten, het wordt zowiezo de mooiste dag van jullie leven dus tracht er toch ten volle van te genieten ondanks het weer! We leven nu eenmaal in een soms regenachtig belgenlandje... Groetjes Leentje
|
|
tami
26-6-2010
|
17-6-2009 11:07:00
Hi Carolien,
Ik heb ooit een bruiloft meegemaakt in augustus waar het 's morgens overal donkergrijs zag, het waaide en goot water maar vanaf de receptie na de kerk kwam de zon erdoor en is nooit meer weggegaan voor de rest van de dag ! Ik ga ervan uit dat het 'wel zal regenen'. Is het dan niet zo, dan zal ik twee keer zo blij zijn. Regenweer maakt nu eenmaal deel uit van Vlaanderens klimaat maar ik begrijp je teleurstelling wel. Toch zou ik ook de dag zelf afwachten en zien wat het wordt. Vergeet ook niet : 'mariage pluvieux, mariage heureux !' zegt het spreekwoord, dus kop op ! Groetjes
|
|
Marleen
4-7-2009
|
17-6-2009 12:23:52
Caro, laat de zon schijnen in jullie hart! Zon of regen, ik wens jullie heel veel geluk. Wij huwen op 4 juli en ik heb al op voorhand twee grote paraplu's klaar gezet. In ons kikkerlandje weet je nooit op voorhand wat voor weer het zal zijn, ook al huw je in de zomer. Niet getreurd voor de foto's. Zoek misschien een binnenlocatie voor de fotoreportage indien het toch zou regenen. Een bruidspaar dat straalt van geluk onder een paraplu...misschien een ideetje voor de fotograaf. Laat het niet aan je hartje komen en geniet tenvolle van je huwelijksdag.
|
|
Carolina
1-8-2009
|
17-6-2009 13:39:58
Ik heb net het weerbericht gehoord. Ze voorspellen maar af en toe een bui. Dit zal dan nog wel meevallen. Ik ben zaterdag jarig. Ik heb nog maar weinig slecht weer geweten op m'n verjaardag. Zolang het bij een zeldzame bui blijft.
groetjes, Carolina
|
|
Katrien
15-5-2010
|
17-6-2009 13:41:55
Hoi Carolien, ik heb net naar het weerbericht gekeken en ok het zal frisser zijn voor de tijd van het jaar (17 graden) maar over regen heeft de frank niets gezegd hoor. Ik snap je wel, ik zou het ook erg jammer vinden moest het regenen op mijn trouwdag. Maar ja, er valt toch niets aan te doen dus probeer gewoon zelf te stralen op die dag! veel succes en geniet er van!
15/05/2010
|
|
Cindy
9-5-2009
|
17-6-2009 14:04:01
Hey Caro,
We zijn op 9 mei getrouwd. In het begin gaf men voor die dag super weer. Nadien begon het: regen, koud,....Ikke dus ook schrik. Maar aan het weer kan je zelf niets veranderen. Dus wij ook op zoek naar een geschikte binnenlocatie, want dat hadden we niet echt. Elke dag naar het weerbericht geluisterd, gesurfd naar verschillende weersites en daar verschillende meningen. Zelfs de dag voor onze trouw bleef men slecht weer voorspellen. En op 9 mei was het zalig weer: het zonneke scheen, blauwe hemel, rond de 20 graden...En geen druppel gezien. Zo zie je maar, die weervoorspellers zaten er dik naast.
Cindy
|
|
Wendy
20-6-2009
|
17-6-2009 16:26:39
Hey,
Wij trouwen ook op zaterdag 20 juni!!!! ze geven inderdaad slecht maar ik heb daarnet nog op een site "nieuws.be" gekeken en voor onze woonplaats (begijnendijk) geven ze toch nog een zonnetje en maar 15% kans op neerslag. ik hoop dus maar dat die mogelijke buien vallen als we binnen zitten. laten we samen hopen op mooi weer :-)
alvast veel succes en een mooie dag toegewenst!
Wendy
|
|
Liese
9-5-2009
|
17-6-2009 16:31:55
Hoi meid,
ik kan hier alleen maar het berichtje van Cindy bevestigen, wij zijn ook getrouwd op 9 mei. Een week op voorhand gaven ze stralend weer, maar naarmate de week vorderde werden de voorspellingen steeds slechter: regen, wind en koud! Maar niets was minder waar: we hebben genoten van een zalig zonnetje, ik heb geen moment kou gehad en heb geen enkel regendruppeltje gezien!
Ik begrijp hoe je je voelt, ik was ook helemaal down en van streek door de slechte voorspellingen, maar je ziet dat het vaak totaal niet uitkomt!
Sowieso ga je die dagen stralen en genieten, weer of geen weer!
Succes nog, tot mails!
Liese jurgenenliese.bruiloftsite.nl
|
|
Katrien
5-9-2009
|
17-6-2009 17:59:55
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor: "Van vrijdag tot zondag wisselen enkele opklaringen en bewolkte tot soms zwaarbewolkte perioden elkaar af. Een bui tussendoor is steeds mogelijk maar de neerslaghoeveelheden blijven beperkt. De kans op neerslag is wel iets groter over het noorden en het noordoosten van het land." xxx
|
|
heidi
|
17-6-2009 21:35:14
maak je er nu al geen zorgen over, wij zijn 32dagen geleden getrouwd, ze gaven ook slecht weer en ik had het dus ook zeer moeilijk de week tervoren, toen we opstonden scheen het zonnetje, toch al een opluchting, het heeft maar een beetje geregen als we foto's wouden nemen, maar dit was na 15 min over (en ik bedoel maar een paar druppels), en nadien vollop zon, de zaal had die week beslist de receptie zoizo binnen te houden, maar toen we aankwamen met het zonnetje stond alles buiten gereed, en na de receptie begon het terug te druppelen, maar zo zie je maar, ik maakte me zorgen om niets, doe jij dit ook maar niet, ze geven redelijk goed... alles komt in orde
|
|
Sylvia
20-6-2009
|
18-6-2009 7:57:17
hey hey, geen paniek ! wij trouwen ook 20 juni en we bestelden voor gans de dag zon ! dus die zal zeker en vast aanwezig zijn ;-)
Groetjes, Sylvia 20 juni 2009
|
|
Els
20-6-2009
|
18-6-2009 23:31:37
hier ook 20 juni :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|