Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

17-6-2009 9:40:41
Hey allemaal,

mijn vriend & ik trouwen volgend jaar in begin juli. Op dit moment zijn we volop op zoek naar de feestzaal. Wijzelf wonen nu samen in Geraardsbergen, maar omdat ik afkomstig ben van Galmaarden zal de viering wss daar doorgaan. Mijn vriend zijn familie komt uit de streek van Oudenaarde. Onze gasten komen zowel uit Oudenaarde, Gent, Pajottenland en het Brusselse. Om het voor alle gasten aangenaam te maken zoeken wij een zaal in de omstreken van Herzele, Zottegem, ....

Zelf zijn we onder de indruk van Hof ten Daele in Hillegem, bij Herzele. Wie heeft hier ooit al geweest? Zowel positieve als negatieve punten zijn welkom. Mochten jullie nog verdere zalen kennen in deze regio's, dan is jullie info zeer welkom. Wij zoeken een zaal met een maximum capaciteit van 150 à 200 pers., mét tuin.

Alvast heel erg bedankt!!!

groetjes
Lynn

Lynn
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1211

Elke
10-7-2010
 Meld misbruik17-6-2009 11:10:55

Hof Van Nassau in Zottegem is ook een aanrader!

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik17-6-2009 12:37:50

Hof Van Nassau is prachtig, maar zeer duur in vgl met andere zalen in de buurt. Wij hebben getwijfeld tussen hof ten daele en De Linde in Erwetegem. Tis De Linde geworden omdat mijn verloofde zijn ouders de eigenaar goed kennen. Maar Hof ten Daele is prachtig Lynn: mooi interieur, afzonderlijke zaal voor receptie als het buiten niet zou kunnen doorgaan. Een rokersruimte, een prachtig aangelegde tuin!
Wat wij de nadelen vonden was de drukke baan (maar eigenlijk waarom? Veel kinderen zouden er niet zijn en lawaai heb je ook niet hé, tis daardoor gemakkelijk bereikbaar) en ook de prijs voor alcoholische dranken. Je kan een forfait kiezen na het eten: gewone dranken met lichte alcholoen (bier en wijn) OF met zwaardere bieren erbij. Maar bij dat laatste zat duvel nog niet inbegrepen, dat was per duvel nog 1 euro opleg... en laat nu dat net de drank zijn die onze familie graag drinkt!

Voor de rest: geen opmerkingen! Zeer mooie zaal!

Andere zaal waar ik al veel goeds van gehoord heb is de zilverreiger in oosterzele.

Veel succes!

Groetjes

Lien
01/08/2009

Lynn
1-7-2011
 Meld misbruik17-6-2009 13:21:29

Elke en Lien, al bedankt!

Het Hof van Nassau staat ook op ons lijstje om te bekijken. Is wel goed om de verdere info te kennen die je geeft over Hof ten daele Lien! Super!

Btw, ik zag onder je naam 01/08/2009.. Laat dat nu net de datum zijn dat ik 21 word ;)

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik17-6-2009 22:38:13

Hey, wij zijn ook van geraardsbergen! :-)
En wij geven ons feest in hof ten daele in Herzele. Wij waren daar al naar een huwelijksfeest geweest en waren daar erg tevreden dus was de keuze vlug gemaakt. :-)
En ze hebben juist terug binnenin alles vernieuwd en ze zijn er erg vriendelijk en zo. We zijn erg enthousiast over die zaal.
Anders heb je ook nog de rozerie aan de oudeberg. Ik heb daar zelf nog geen ervaringen mee.

Grtjes
5/9/2009

liza
20-6-2010
 Meld misbruik17-6-2009 23:07:06

Dag Lynn,
wij zijn ook aan het zoeken en hebben afgelopen week een bezoek gebracht aan Hof Van De Putte in Zegelsem bij Brakel. We zijn weg van deze zaal,zo mooi mijn ventje was er dadelijk voor te vinden om er te trouwen.We moeten nog even alles bekijken met de eurootjes en onze sponsers maar ik vindt het een geweldige lokatie.
kijk eens bij www.vanbelgie.be daar staan ronddraaiende foto's op. en ze hebben ook een site : www.hofvandeputte.be
groetjes en ik volg het hier wel wat je beslist he.

anja
7-8-2009
 Meld misbruik10-7-2009 9:55:39

waarom niet nog eens kijken bij salons orchidee in kluisbergen? mooie site en een aangename sfeer. Daar hebben ze een tikkeltje extra. De bediening gebeurd daar steeds met de glimlach en de maitre is super.'t Zit hem in de kleine dingetjes die moeilijk onder woorden te brengen zijn maar het totaal plaatje is super !!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info