Terug naar overzicht
Hof Van Nassau in Zottegem is ook een aanrader!
Hof Van Nassau is prachtig, maar zeer duur in vgl met andere zalen in de buurt. Wij hebben getwijfeld tussen hof ten daele en De Linde in Erwetegem. Tis De Linde geworden omdat mijn verloofde zijn ouders de eigenaar goed kennen. Maar Hof ten Daele is prachtig Lynn: mooi interieur, afzonderlijke zaal voor receptie als het buiten niet zou kunnen doorgaan. Een rokersruimte, een prachtig aangelegde tuin! Wat wij de nadelen vonden was de drukke baan (maar eigenlijk waarom? Veel kinderen zouden er niet zijn en lawaai heb je ook niet hé, tis daardoor gemakkelijk bereikbaar) en ook de prijs voor alcoholische dranken. Je kan een forfait kiezen na het eten: gewone dranken met lichte alcholoen (bier en wijn) OF met zwaardere bieren erbij. Maar bij dat laatste zat duvel nog niet inbegrepen, dat was per duvel nog 1 euro opleg... en laat nu dat net de drank zijn die onze familie graag drinkt!Voor de rest: geen opmerkingen! Zeer mooie zaal!Andere zaal waar ik al veel goeds van gehoord heb is de zilverreiger in oosterzele.Veel succes!GroetjesLien01/08/2009
Elke en Lien, al bedankt!Het Hof van Nassau staat ook op ons lijstje om te bekijken. Is wel goed om de verdere info te kennen die je geeft over Hof ten daele Lien! Super!Btw, ik zag onder je naam 01/08/2009.. Laat dat nu net de datum zijn dat ik 21 word ;)
Hey, wij zijn ook van geraardsbergen! :-)En wij geven ons feest in hof ten daele in Herzele. Wij waren daar al naar een huwelijksfeest geweest en waren daar erg tevreden dus was de keuze vlug gemaakt. :-)En ze hebben juist terug binnenin alles vernieuwd en ze zijn er erg vriendelijk en zo. We zijn erg enthousiast over die zaal. Anders heb je ook nog de rozerie aan de oudeberg. Ik heb daar zelf nog geen ervaringen mee. Grtjes5/9/2009
Dag Lynn,wij zijn ook aan het zoeken en hebben afgelopen week een bezoek gebracht aan Hof Van De Putte in Zegelsem bij Brakel. We zijn weg van deze zaal,zo mooi mijn ventje was er dadelijk voor te vinden om er te trouwen.We moeten nog even alles bekijken met de eurootjes en onze sponsers maar ik vindt het een geweldige lokatie.kijk eens bij www.vanbelgie.be daar staan ronddraaiende foto's op. en ze hebben ook een site : www.hofvandeputte.be groetjes en ik volg het hier wel wat je beslist he.
waarom niet nog eens kijken bij salons orchidee in kluisbergen? mooie site en een aangename sfeer. Daar hebben ze een tikkeltje extra. De bediening gebeurd daar steeds met de glimlach en de maitre is super.'t Zit hem in de kleine dingetjes die moeilijk onder woorden te brengen zijn maar het totaal plaatje is super !!!!!