Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel album met foto's vrijgezellenavond

17-6-2009 10:48:41
Hallo bruidjes
Ik moet een fotoalbum maken met foto's van de vrijgezellenavond van iemand en ik had graag wat ideetjes opgedaan hoe ik dit op een originele manier kan inplakken.
Groetjes

Sabine

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1062

Kim
26-6-2010
 Meld misbruik17-6-2009 13:24:12

hallo
ik heb vorig jaar voor schoonbroer en zus de foto's in 1 album gestoken met verschillende teksten bij de foto's en een langere tekst op het einde van het fotoboekje. Je kan altijd eens op foto.com kijken om het te maken zoals jij wilt

groetjes
Kim

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik17-6-2009 13:47:43

Hoi,

Voor de vrijgezellen die ik gedaan heb deden wij het volgende :
al onze foto's bijeen op een cd-rom. Daaruit ee selectie van de tofste foto's en dan elk van ons apart op een pagina en een speciaal woordje voor de bruid.

Allemaal waren ze supercontent en ik hoop dat ik er ook zo ene krijg ;-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-6-2009 16:03:17

Ook is het leuk om er kleine dingetjes in de plakken, bv. het rekeningetje van het restaurant waar je bent gaan eten, iets ivm de opdrachtjes (bij ons waren dat etiketjes die ze uit boxershorten moest knippen),...
Laat ook op het einde nog enkele pagina's open, zodat iedereen die er bij was er nog iets in kan schrijven (wordt dikwijls gedaan op het huwelijksfeest zelf, als het boek wordt afgegeven).

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...