TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marieke
18-4-2009
|
17-6-2009 14:47:16
Dag Karin, Als ik jou was zou ik wachten op de nieuwe collectie. m'n kleedje was ééntje van LR. Ik heb dat besteld eind oktober, dan ergens in februari mogen gaan passen, eind maart afgehaald & 18/04 was onze trouw. Alles ruim op tijd dus... U hoofd niet laten zot maken, iedereen is altijd van bestellen bestellen. Da's gewoon omdat ze willen verkopen. Bij Linea Rafaelli mag je rekenen op +-12 weken levertermijn.
Succes
Marieke
|
|
Mieke
25-7-2009
|
17-6-2009 15:10:38
Dag Karin,
tijd genoeg hoor. Je moet meestal rekenen op 3 maanden tussen kiezen en de eerste pasbeurt. Reken ook op nog een aanpassinkje en kan kom je wel toe met 4 maanden op voorhand kiezen. groetjes, Mieke
|
|
Ashley
24-7-2009
|
17-6-2009 15:39:46
de verkoopsters van de winkel zeggen een half jaar vantevoren. maar wat ik heb gedaan is een kleedje in de solden gekocht. dan moet je wel het kleed nemen dat daar hangt maar je krijgt dit aan de helft van de prijs. ik ging toevallig tijdens in de solden en zag direct een kleedje hangen in mijn maat en in de solden. dus goed meegenomen. nu heb ik een kleedje van waarde €1350 en gekocht voor €550. en je ziet aan het kleed niet dat het van het vorig seizoen is.
|
|
evelien
10-4-2010
|
17-6-2009 16:16:37
hoi,ik zat ook eerst met deze vraag. ik trouw in april en ik ga ook pas in september-oktober kijken. Bij Linx zeiden ze dat dat geen probleem is!
|
|
Karmen
29-5-2010
|
17-6-2009 18:38:48
Ik trouw een weekje na jou, op 29 mei 2010 & gat toch ook zeker tot september wachten!
|
|
Geert
4-7-2009
|
17-6-2009 18:52:08
ik ben net mijn kleedje gaan passen, in oktober besteld, maar het was er al van eind maart. Dan eerste pas gehad, en zelfs nu kunnen ze het op een week tijd nog aanpassen (was vandaag opgeblazen en nog niet de juiste bh, vandaar mss nog eens aanpassen). Blijkbaar passen zwangere bruidjes nog in de dagen ervoor, dus: laat u idd niet doen, kies in sept/okt gerust uw kleed: je hebt nog tijd genoeg!
Valerie 04/07/09
|
|
KARIN
22-5-2010
|
17-6-2009 20:39:58
@Ashley Wanneer waren die solden dan? Is dat ook in juli of in september/oktober als de nieuwe collectie eraan komt? Grtjs
|
|
Annelien
6-7-2012
|
17-6-2009 22:03:11
Ik ben dit jaar in mei getrouwd en heb mijn kleedje gekocht in oktober. Vanaf maart heb ik maandelijks een pasbeurt gehad. Ik zou nog genieten van het zoeken, het bekijken van allerlei site en trouwmagazines... Want eens het gekozen is is het gedaan en (normaal gezien) zal je maar één keer in je leven zo'n speciaal kleed zoeken. Ga zeker naar verschillende winkels, alleen al om zo veel mogelijk kleedjes te kunnen passen. succes!
|
|
Heidi
4-7-2009
|
17-6-2009 22:19:07
Hey meid, als ik u was zou ik wachten tot er solden zijn in september net voor de nieuwe collectie uitkomt. Jammer genoeg begon mijn zoektocht pas begin oktober,dus was iets te laat :-( Je moet wel eraan denken dat er niet op alle kleedjes solden zijn. Ik zou zeggen, pas erop los en laat het dan bezinken, dat maakt kiezen makkelijker. Laat je niet te snel overtuigen want anders kun je toch gaan twijfelen zoals vele bruidjes hier (tenzij je je droomkleed tegenkomt natuurlijk). Véél succes met de zoektocht!
|
|
Natasja
17-4-2010
|
18-6-2009 10:41:07
Dag Karin, ik heb zo'n beetje hetzelfde probleem. Ik trouw op 17/4 en dacht in augustus een kleedje te gaan kiezen, maar de mensen van de bruidswinkel hebben me aangeraden tot begin oktober voor de nieuwe collectie. Misschien kan je even kijken tijdens de soldeperiode en indien je je zin niet vindt kan je nog altijd in de nieuwe collectie rondsnuffel... Je hebt dan nog genoeg tijd. Veel plezier met het uitzoeken!
|
|
veronique
13-9-2008
|
18-6-2009 12:11:29
Hey Karin, ik dacht dat de nieuwe collectie pas in november kwam. Ik ben in november vorig jaar gaan passen en heb een kleedje van de nieuwe collectie van IS kunnen passen, maar het hing nog niet in de winkel toen. In mei kreeg ik bericht dat m'n kleedje toegekomen was (zes maand wachttijd dus)... Het hangt gewoon van merk tot merk af. Ik weet niet wanneer er solden zijn voor trouwkleedjes, maar je kan wel eens in de outlet-stores gaan kijken. Tenslotte, als je jouw droomkleedje vindt in een oudere collectie, dan is er toch geen probleem? Ik vond bvb de oude collectie van LR veel mooier dan de nieuwe. Je kan al een idee gaan opdoen van wat je staat. Veel plezier alleszins met het passen!
Véro
|
|
KARIN
22-5-2010
|
18-6-2009 13:11:00
Bedankt voor jullie reacties, en ik denk dat ik al eens ga rondkijken maar wacht met kiezen tot september. Grtjs Karin
|
|
annelies
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|