Terug naar overzicht
het gedichtje van Hans Andreus: wanneer ik morgen doodgaHeb ik nog voorgelezen als ik 10 was, als bruidsmeisje..Niet te moeilijk, met inhoud en wel heel mooi.We gebruiken het als bezinningsmoment na de communie.
wij hebben een supertekstje voor mijn zoontje te lezen in de kerk (hij is 8) als je mij ff een mailtje kan sturen mail ik je deze tekst deze avond zeker door ! Ik heb hem nu niet bij de hand maar deze namiddag mag ik achter mijn kerkboekjes gaan bij de drukker. Het is wel (vind ik zelf) een vrij emotionele tekst, zeker als het door je eigen kind gelezen gaat worden , 1 zin weet ik nog en dat was: 'Ik ben jullie kaarsje, als jullie eens ruzie hebben steek mij dan aan, ik hou van jullie allebei' (mss wel met andere woorden, dat weet ik niet meer juist... ) stuur maar een mailtje naar seppe_kobe_sylvia@hotmail.com en ik mail je deze avond de tekst volledig door, dan kan je nog zien wat je er mee doet he !Groetjes, Sylvia20 juni 2009
wij hebben een fragment uit de "kleine prins" genomen, dat mijn nichje van 11 heeft voorgelezen. (als 1e lezing)Wel een lange tekst maar heel mooi!