Terug naar overzicht
hey! Ik duim voor je dat het weer toch nog zal meevallen !Groetjes, Inge 27/6/09
sylvia al vast proficiat voor jou en je man .zal mee duimen voor goed weer en een kaarsje branden .geniet er van zaterdag .grtjs mir (1-8-09)
bij ons ook nog 2 dagen...bij mij vallen de zenuwen dan toch nog mee als ik uw verhaal lees :-)Ik wens jullie ook een super leuke dag!en idd hopen op mooi weer.groetjesLies20 juni 2009
Bij ons ook 2 dagen!!Hopelijk wordt het mooi weer, voorspellingen zijn nogal verschillend overal.Geniet van jullie dag, dat zullen wij ook doen!Angelique
Hallo,WIj zijn op 4 juni in Mexico getrouwd en hebben zaterdag (20 juni)ons trouwfeest hier in België, hier ist ook stressen, moeten nog allerlei kleine dingen regelen.Zal ook niet veel meer slapen.Ook voor jouw alvast een fijne dag
amai inderdaad een bezige bij....ik wens jullie heel veel geluk!!! en veel plezier op jullie trouwdag! geniet ervan!!! ook mocht het regenen tracht er toch van te genieten....je kan het nooit hetzelfde overdoen denk ik...je hebt elkaar he...vele groetjes wendy v (25/7)