Terug naar overzicht
jihaaa, idd nog drie dagen he. Ik heb dus een witte paraplu gekregen in de bruidswinkel en ik vrees dat we hem goed gaan kunnen gebruiken. Voor de rest is alles bijna in orde. Voorlopig heb ik de zenuwen hier nog goed onder controle....Ik wens je een fijne dag toe en laat maar weten hoe het geweest is he!ki
hoi Gaelle,geniet er maar van!ik heb ook zo'n symptonen momenteel.probleemke: ik ben ziek: zware snotvalling, rode neus! grrrgroetjes,sophie
aaaaaaahhhhhhhiiiiiiieeeeeee!!!!!!!voor mij nog 1 dag langer wachten! Ben nu mijn laatste uurtjes aan het kloppen op het werk!Morgen vrij: eerst gelaatsverzorging, dan proefschminkbeurt en proefkapsel, dan laatste pasbeurt kleed!Donderdag nageltjes laten verzorgen en ook nog een hele hoop kleine dingetjes te regelen!Maar het komt dichter en dichter bij!!!! En al regent het pijpestelen en al is het ijskoud: het is onze dag en genieten zullen we!!!!!dikke XAnn (17-9-2005)
Hey,Ik ben zaterdag getrouwd. Ze gaven regen en onweersbuien. Wel s'morgens en na de middag was het stralend warm weer. S'avonds regende het wel pijpenstelen maar het was een fantastische dag. En ik had vooraf ook veel zenuwen. Maar de dag voor de trouw was alles in orde en sliep ik heel goed. Nog veel succes!Groetjes Inge (3dagen getrouwd)
Voor mij ook nog 4 daagjes, tot zaterdag. Elke avond rond half 8 is het spannend... Wat zegt het weerbericht vandaag? gisteren ging het zaterdag regenen, vandaag wordt het fris en zonnig. Alles kan nog, we zullen wel zien. Voor vrijdag geven ze idd geen mooi weer. Ik zou toch zeker voor paraplu's zorgen en zelf het zonnetje spelen. Veel succes en probeer de zenuwen wat onder controle te houden! (zo af en toe steken ze al eens ferm de kop op vind ik)Groetjes, Ilse
Hoi Gaëlle,Geniet nog van die laatste dagen, tis voorbij voor je het goed en wel beseft. Geniet vooral van jullie dag! Dat hebben wij ook gedaan..Wat het weer betreft.. bij ons waren de voorspelling alles behalve positief. Wij zijn de dag voordien eieren naar de Clarissen gaan brengen en hebben stralend weer gehad! t Was een super mooie en onvergetelijke dag. k Heb met volle teugen genoten. t Is jammer dat het voorbij is.Groetjes, geniet ervan en veel succes!An