Terug naar overzicht
Ik zou dan inderdaad meteen met het dansen beginnen na de openingsdans! Geen miserie! ;))Ik had t probleem dat mijn schoonvader ineens spoorloos verdwenen was, en dat ik daar alleen stond! Gelukkig kon ik mijn man zijn opa kon overtuigen een danske met mij te placeren! :)groetjes,Nele
Hallo,Wij doen ook alleen een openingsdans. Op het einde zullen we vragen aan de DJ dat zij vraag of de koppels ons willen vergezellen op de dansvloer. Wij zien het niet echt zitten om met de ouders te dansen, vandaar. En uiteindelijke is het jou huwelijk en moeten jullie gelukkig zijn die dag. Dus ik zou gewoon doen waar je je goed bij voelt en de rest moet niet zagen :-)Groetjes
Hi Lesley,rekening houdend met hoe de gemoederen er nu al bij lopen, zou ik aan de DJ vragen dat hij vlak na de openingsdans, iedereen op de dansvloer uitnodigt met een goeie swinger. Dan is zo iedereen misschien (mis)tevreden maar hoeft niemand zich verongelijkt te voelen. Groetjes
Wij gaan ook niet vermenigvuldigen. Direct een dansplaat ofwel de DJ alle verliefde koppels op de vloer vragen voor een slowke. Als dansplaat dacht ik aanBob Sinclair, Rock this party (everybody dance know). groetjes, Carolina
Bij ons werd er na de openingsdans nog 1 slow gedraaid, de zogezegde papadans.Mijn papa is 4 jaar geleden overleden, dus heb ik met mijn peter gedanst en mijn man met zijn mama.Na die slow is het feest gewoon begonnen.