Terug naar overzicht
Hallo Annelies Ikzelf trouw in mei en ben vorig weekend gaan zien voor een kleedje. Donderdag ga ik het al definitief gaan bestellen ! Je moet rekenen dat je het zeker +- 6 maanden op voorhand moet bestellen (althans dat geven ze aan in de winkels).groetjesLien
Aan Lien: Is de nieuwe collectie voor 2006 dan al binnen???
Annelies,Ik trouw in juli 2006 en heb volgende week zaterdag een afspraak om voor de eerste te gaan passen. De collectie 2006 is stilletjes aan aant binnekomen. Eind september begin oktober is bij iedereen alles binnenSuccesgroetjessofie
Hallo!Wij trouwen op 1 april 2006 (en ja, IEDEREEN vraagt ons of het geen grap is...). Ik ga in oktober beginnen zoeken naar en bruidskleed. Woonde ook in Kortrijk, maar ben naar Engeland verhuisd. Zou zeer graag een kleed van Rembo Styling hebben en ga daarom passen bij bruishuis Sofie in Deinze of bij bruidshuis Ellen in Oostburg denk ik. Maar heb het gevoel dat heel veel mensen uit 't Kortrijkse bij La Sposa in Roeselare gaan. De meesten raden mij aan om een maand of 4 voor het feest een bruidskleed te passen/kopen, dus ik ben nog op mijn gemak!Liselot
ik trouw ook op 1-4-06 (nee, inderdaad ook geen grap),en ik ga volgende week kijken naar een kleed... maar eigenlijk heb ik er niet echt één nodig, want ik maak het mijne zelf, maar ik wil toch per se eens gaan passen ;-)
Hey AnneliesWij trouwen volgend jaar op 8 april. Ik ga dit weekend al eens gaan kijken naar een kleed.Maar kopen doe ik het pas rond januari. groetjestascha
Annelies,Ik woon ook in de regio Avelgem. Ik ga naar Mia monta voor mijn kleed. Mijn buurvrouw haar kleed komt van daar en ze was erg positief. Ik weet ongeveer wat ik wil en weet dat ik het daar zal vinden. Zij raden ongeveer zes maanden voor je trouwdatum de eerste keer te gaan kijken. Wij trouwen in september 2006 en ik denk om in maart eens te gaan. Hebben jullie al vervoer? Wij zoeken nog vervoer in de streek.Maar vind niet echt iets. groetjes,Ilse
Aan Ilse: ik zou eens gaan kijken in prima donna in deerlijk en ook in deinze (bruidskledij sofie). Als vervoer hebben wij mercedessen gekozen.
ik trouw op 28 april 2006 en heb een afspraak om op 15 oktober 2005 te gaan kijken voor een kleed voor de eerste keer.Wel spannend vind ik omdat ik helemaal niet weet wat ik moet verwachten ...
ik trouw 31maart een ga waarschijnlijk eind oktober gan kijken voor een trouwkleed. Nu vroeg ik me eigenlijk af hoelang op voorhand moet je naar een bruidshuis bellen voor een afspraak te maken voor een eerste pasbeurt. iik zou naar bruidshuis ellen gaan in Oostburg.
Dag AnneliesHet hangt ervan af welke kleren je wil maar de collectie vans van de ontwerpers die ik wou waren al binnen. Linea Raffaeli en Rembo kwam pas in oktober binnen.groetjesLien
hey,ikheb gebeld naar mijn trouwwinkel en die zeiden ideaal is min.8 maanden op voorhand eerste pasbeurt dan zit je goed! en liefst een week en half à twee weken op voorhand bellen voor een afspraak!groetjes,Leen
Hoi,Wij trouwen ook in april (22) en ik ga in de maand oktober es een kijkje nemen. Weet ook nog niet waar ik zou kunnen gaan. Ben van regio tielt. Suggesties?