Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema onderwerp voor in de feestzaal

18-6-2009 17:50:22
hey lieve bruidjes, ik ben op zoek naar een thema voor in de zaal. Kan iemand mij helpen ?
Dank je wel

Barbara
10-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 817

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik18-6-2009 17:58:27

wij werken met dezelfde kleuren als van onze uitnodigingen (aqua tafels en warm grijze servieten) opde tafels onze bloempotjes: warm grijs & wit, met veel groen. (wij zitten ook altijd buiten en iedereen verwacht dit wel een beetje)

*** Bloemen en vlinders,
de vlinders steek ik mee in de bloempotjes, ze zweven over de tafels en is wel leuk...

iedereen leert ook over de boemetjes en de bijtjes..., vondt dit wel leuk

heidi

Meld misbruik19-6-2009 20:38:24

wij hadden geen thema, maar werkten met kleuren, ivoor,grijs en oudroze... we bleven wel in een romantische en simpele sfeer, het plaatje klopte helemaal. het was supper.
34dagen getrouwd

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik23-6-2009 17:37:49

vermits mijn vriend visserijschool heeft gedaan, en wij lang alle mogelijke kanten verbonden zijn met water en de zee, doen wij alles in het thema van de zee en het strand. de suite is allemaal in bruine tinten, de zaal zal ook zo aangekleed worden, de uitnodigingen idem...
groetjes
05/09/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...