Terug naar overzicht
Volgens mij bestaan er genoeg gummy-snoepjes in hartvorm. Gewoon eens in snoepwinkel gaan kijken, of in de Colruyt ofzo. Wij hebben ook een zo'n hartjes gekregen bij een trouwfeest. Succes ! Tinneke
Hema?
In't Kruidvat in de snoepafdeling heb je van die suikerhartjes met altijd zo een boodschap op (bijvoorbeeld:'ja' of 'sms me'). Ik vind die wel eens lekker...en ze zijn daar ook vrij goedkoop, heb ik de indruk.
Wij zijn van plan ze te halen in Makro. Daar heb je van die hele grote dozen (ik denk 3 kg of zo). Volgend weekend trekken we naar daar. Ik hoop ze dan te vinden.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Wij gaan zakjes maken met mini merci chocolaatjes. (aldi) zakje in 2 of 3 verdelen in een mica zakje (ava) een strikje erond hetzelfde als ons misboekje en de tekst eraan; merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de attentie, merci dat je er was!onze namen en datum. groetjes, Carolina
Op www.bedankjes.nl vindt van die suikerhartjes (eventueel met jullie namen op)
Ik weet niet van waar je afkomstig bent maar wij zijn van Oostende en gaan onze snoep halen in het snoepcenter Lingier in Middelkerke. Misschien is er in jullie buurt ook een snoepcenter?
Dag Sarah,Wij hebben onze snoep hartjes ook in de Makro gehaald. Je vindt er grote pakken en tegen een goedkope prijs!Groetjes Sara 08/08/'09