Terug naar overzicht
Hoi ! Wij trouwen eind augustus dit jaar, ik wilde het absoluut "anders" doen. Dus niet in een traditionele feestzaal waar datzelfde jaar al 50 koppels in getrouwd zijn. We hebben dus een oud kasteeltje afgehuurd, waar we met eigen traiteur en dj ons eigen ding kunnen doen. Een collega had op die manier een kapel afgehuurd. Je hebt er meer werk mee, maar wel origineel ! Succes !! Tinneke
hoi tania,Ik ben nu bijna een week getrouwd, ons feest was in de gastromik en ik kan niet anders zeggen dat dit geweldig meegevallen is het eten was zeer lekker , de mensen zijn super vriendelijk , en wat heel belangrijk is de prijs valt reuze mee.
hey Tania,Ik sluit mij aan bij Tinneke, als je geen super groot budget hebt kan je beter een zaal vrij van catering nemen. Op die manier kies je zelf je traiteur en neem je drank van de brouwer af. Wij gaan dat ook doen en oké je moet er dan zelf iets meer tijd in steken(zaal versieren, tafels zetten,...) maar dat vind ik juist leuk, zo kan ik het ook helemaal naar mijn zin doen!Groetjes Annelies
Tinneke, Ik deel ook je mening. Jouw idee lijkt super. Zou ik mogen weten welk oud kasteeltje jullie hebben afgehuurd?