Terug naar overzicht
Hey Debbie,Je moet eens kijken op de site van gedachten-gedichten.nl daar kan je tekstjes vinden op de eerste pagina. groetjessofie15 07 2006
dat is ook onbeleefd. je moet altijd wat ideetjes achter de hand hebben, want sommige mensen geven geen geld. Als je dan geen ideetjes hebt, dan krijg je misschien iets wat je niet graag wil hebben. dus toch op zoek gaan naar ideeën!
Hallo,Aangezien wij ook al een tijdje samenwoonden hebben wij ook gewoon geld gevraagd. Er is niemand die daar moeilijk heeft over gedaan hoor.Dit hadden wij op onze uitnodiging staan:"Wij zitten ruimschoots in onze spullen en hebben liever iets om ons spaarvarken mee te vullen.Cadeau rek. nr. of . (symbool omslag)Groetjes,Ann
in ons huis staat al wat we willen, allen ons varkentje heeft magere billen. Maar wat ons het meest verblijdt, is uw aanwezigheid
Hallo,Wij vragen ook gewoon geld. Wij hebben op onze uitnodiging gezet:'Onze huwelijkslijst ligt vrijblijvend bij KBC ...-......-..'Er doet niemand moeilijk over en dat is helemaal niet onbeleefd. De meeste mensen gaan ervan uit dat je geld vraagt en als ze toch vragen wat we graag hebben, antwoorden wij dat een cadeau niet hoeft, maar dat wij momenteel alles hebben en graag sparen voor ons eigen huisje later. Iedereen heeft hier heel veel begrip en respect voor. 1 tante geeft niet graag geld en zij gaat zelf iets maken. Het is nog een verrassing wat, maar zij heeft gewoon gevraagd of dat mocht. Natuurlijk. Iedereen doet of geeft wat hij zelf wil.Vaak vraagt een koppel ook geld voor de huwelijksreis. Mensen geven graag geld als ze weten dat je ergens voor spaart.Als een kind van 12 geld vraagt voor zijn plechtige communie voor een nieuwe fiets is dat toch ook niet onbeleefd. Het zou eerder onbeleefd zijn als hij gewoon die fiets vraagt. En als je niet graag geld geeft, vind je altijd wel iets om te geven. Alle cadeautjes zijn welkom, zelfs iets wat ik zelf niet zo graag zie of nooit zou kopen. Het gaat uiteindelijk om een cadeau. Bovendien heb je heel veel 'huwelijkslijstenwinkels', waar je dan glazen van 50 EUR hebt. Dat is vele onbeleefder hoor, de mensen vragen 1 glas te kopen of verplichten in een bepaalde winkel te kopen.Groetjes,An & Tom 24.09.05
Wij hebben ook geld gevraagd voor de huwelijkreis op volgende manier :"Raak je uit al die kadotips niet wijs ?Wij willen liefst op huwelijksreis...Witte stranden en wuivende palmbomen,dat is waar wij samen van dromen..."Groetjes,Gert
hey,wij heben ook alles al en wij gaan erop zetten:Onze uitzet is compleet,ons apparementje aangekleed,het enige wat ons hindert is dat ons saldo is vermindert,dus mocht u ons iets willenschenkendan weet u waaraan wij denken.daaronder een klein enveloppeke.Als er mensen mij zouden zeggen, ik wil geen geld geven dan heb ik nog wel een paar kleien dingen di ik nodig heb die ik hun kan laten kopen een mini - lijstje zeg maar.groetjes,Leen
Hoi,Wij hadden gewoon..geheel vrijblijvend onze huwelijksrekening ...Groetjes en veel succes!An