Terug naar overzicht
Hoi,Wij hebben het ontmoetingscentrum in Geel winkelomheide. Is vlak aan de afrit Geel Oost dus ligt zeker in de buurt.Het is zeker geen traditionele parochiezaal. Als je wil kan ik je wel enkele foto's + contactgegevens bezorgen.Kost ook helemaal niet zoveel.Er is een kleine binnentuin, maar achteraan is er een parking / pleintje waar je gerust je wokmobiel kan plaatsen.GroetjesVicky15/05/2010
hey vickyhet zou heel fijn zijn moest je me dit doorsturen
Hoi, Wij waren eerst ook van plan om hier te trouwen, maar door klagende buren mag je hier nog maar amper muziek spelen.Er staan begrenzers op en elke keer wanneer de muziek te hard staat valt het uit.De limiet is hier 75 decibel, normaal is dit 90 decibel.Heel spijtig want het is een mooie zaal, maar een feest met muziek die je amper hoort is ook een groot nadeel...Ik raad je aan even met de mevrouw van de zaal te bellen, zij heeft ons eerlijk verteld dat we beter iets anders zochten want dat je met 150 personen heel weinig hoort van de muziek...Groetjes, Annelies
hoi nathalie,wij hebben gisteren onze zaal gaan vastleggen in beverlo, in parochiezaal de schans. een heel mooi parochiezaaltje, pas helemaal hernieuwd met een hele grote mooie keuken MET AFWASMACHINE. buiten is er heel veel plaats, ook om eventueel kinderen te laten spelen.groetjes daisy