Nu Online
Momenteel zijn er 459 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaterdag is het zover, help , zenuwen

18-6-2009 23:42:04
Hoi allemaal,

Ik moet even mijn frustraties en zenuwen kwijt; Er zijn de laatste week al voldoende problemen geweest. Eerst was er een probleem met mijn ex-schoonzus die weigerde mijn metekindje op me huwelijk. Toen mijn broer en haar nog samen waren had ik mijn metekindje als bruidsmeisje gevraagd maar nu opeens zag ze dat niet zitten. me broer was daar ook helemaal niet mee akkoord en ze heeft dan toegegeven. Er waren dan ook problemen met haar kleertjes. Nu is alles geregeld voor mijn metekindje en nu zou ze ziek beginnen worden. Ik stel hier serieus mijn vragen bij of dit wel werkelijk zo is.??
Wij hebben 3 ceremonieauto's voorzien een Limo, een witte mercedes en een bmw. Die mercedes was van mijn man zijn opa's vriendin nu is die relatie gedaan. En weet hij vanavond te zeggen dat er geen mercedes zal zijn. Nu heb ik nog oplossingen mogen zoeken alsook moet ik morgen de zaal bellen om te laten weten dat er iemand minder is om te eten. De dag voordien. Ik schaam me dood. ik heb echt niet veel zin meer dat zijn opa er is. En mijn man ook niet echt , hij zaagt enorm veel en heeft de afgelopen 3 maanden al meer van gedacht verandert dan wat anders.
Er wil ook niemand bij hem zitten aan tafel maar ik moet hem ergens plaatsen.
Ik ben al op van de zenuwen en dan komen die veranderingen er nog bij bij. Je zou dan geen stress mogen hebben. ik hoop dat alles super zal verlopen zaterdag want ergens heb ik er een beetje schrik voor.
Ik zal zo blij zijn als we in de kerk zitten. Dan zal ik me al een stuk beter voelen.

Waarschijnlijk ben ik niet de enige die zenuwen heeft. Als er nog zijn laat gerust jullie hart eens luchten dat lucht op.

groetjes een stressy bruid

kelly
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 876

Sylvia
20-6-2009
 Meld misbruik19-6-2009 18:00:04

hey,

ik hoop dat alles al een beetje in orde is nu !!!
wij trouwen ook morgen en hier ziet het er tot nu toe in orde uit, nog straks ff langs de zaal om de cadeautjes daar al te zetten en dan een laaaaaaaaaang heet badje en slapen !!! heel veel succes morgen en niet teveel stressen (damn tis makkelijker om een ander die raad te geven dan hem zelf te volgen ;-) )
als het weer zo blijft hebben we daar ook geluk mee ! laat het ons hopen he !!!
groetjes,
Sylvia
20 juni 2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...