Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb ook mijn trouwjurk daar gehaald.Ik straalde die dag, iedereen was vol lof over mijn jurk, hij zat mij als gegoten. Ook mijn zus heeft haar suitekleedje daar gehaald en ook zij was zeer mooi.We zijn er er goed ontvagen, goed advies gekregen met wat je staat en niet. En ze maken zelf trouwjurken en doen zelf de aanpassingen. Een echt aanrader. Je hoeft je geen zorgen te maken. Ze hebben er ook schoenen en andere accesoires. Veel succes met het passen en laat ons eens weten wat je gekozen hebt, ben wel nieuwschierig.Groeten Annelies,reeds 6 weken getrouwd.
Dag Katrien,mijn kleed gaat ook van Mia Monta komen. Ik ben vorige zaterdag mogen gaan om mijn maten te laten nemen en heb het me tot nu toe nog niet beklaagd!Ze zijn erg professioneel en vriendelijk. Werken snel en efficient en zeggen ook eerlijk wanneer iets niet gaat of je niet staat.En zoals Annelies al zei, alle jurken worden door hen zelf gemaakt dus beter op maat kun je niet hebben!Geniet van je afspraak en laat zeker weten hoe het gegaan is!Groetjes,Eva
ik moet binnen drie weken in de suite lopen van mijn broer en heb er, samen met mijn ma, ook mijn kleren gekocht. Moet het inderdaad beamen: zeer professioneel, kennen hun stiel en hebben oog voor jou als persoon: wat je graag ziet, ze zeggen ook wat je beter wel staat of niet echt. Jij beslist nog altijd, maar ze geven wel eerlijk advies. EN ze hebben veel verstand om iets echt op uw maat te maken en desnoods nog een keertje meer aan te passen tot het u echt als gegoten zit! Het zijn de naaisters zelf die dan de speldjes en zo komen steken, dus die weten wat ze bedoelen, het is niet een verkoopstertje die er weinig van kent en die dan uw kleed zal opsturen naar een atelier kweet niet waar.En ik moet het ook wel nog zeggen: hun accessoires die ze hebben vallen nog vrij goed mee van prijs als je die vergelijkt met wat een collier of een paar schoenen in een andere bruidswinkel kost! Het is niet de chique haute couture winkel zoals je bij andere zaken kan zien, maar dan liever een soort van 'magazijn' met verkoopsruimte, maar waar ze hun stiel kennen! (wel te verstaan: heel chique kleren he!!!)Ik ben alvast overtuigd, maar als je de chique winkel wil met veel chichi-madammekes, dan ben je daar niet aan het juiste adres.Els
Neen een chique winkel met chichi dames is niet aan mij besteed. Ik heb een heel mooi kleedje van Benjamin Roberts gezien (nr 966) en het is een van de weinige winkels waar ze het verkopen. Ik moet er 2,5u voor rijden :-). Maar wil het absoluut gepast hebben, vrees dat ik anders spijt ga krijgen dat ik het toch niet gedaan heb... .
Hey, Ik heb mijn kleedje ook bij Mia Monta gekocht. Ik ben hier echt (tot nu toe) tevreden over de service! Ik ben op opendeurdag geweest om kleedje te kopen, en ook al was er heel veel volk, ze namen uitgebreid de tijd voor me. En ik mocht wel 10 kleedjes aanpassen! Volgende week zaterdag ga ik nog eens terug om te passen. Geen eerste pas, want ik trouw pas in mei volgend jaar. Maar ik wou het kleedje nog eens aan zien voor in de solden accesoires enzo te kopen. Toen ik hiervoor belde, maakte de baas hier geen enkel probleem van!Zeker een aanrader!GroetjesEvi
Hallo,ik ben 679 dagen geleden (amai dat gaat snel)getrouwd in een kleedje van Mia Monta en heb ook enkel lof gekregen. Die kleedjes zie je minder vaak dan bvb. de linea's. Het zat ook bij mij supergoed. Toen ik het enkele dagen voor mijn trouwdag ging ophalen bleek ik vermagerd te zijn en hebben ze er zonder morren nog 2 uur aan gewerkt. Ik kreeg het niet mee naar huis voor het helemaal goed was. Ook de rest van de suite was voornamelijk gekleed door hen en niks dan complimenten. Inderdaad een aanrader!Groetjes,Isabel