Terug naar overzicht
hair plus in asse en dendermonde...
Ikzelf ga bij Lyna Laura in de Kapittelstraat in Wieze.Ze komt niet aan huis op je trouwdag maar ik kan er al om 7 uur terecht.Ze steekt je haar zonder problemen op.Ik ga binnenkort voor mijn proefkapsel.De kapster zelf heet Els, je kan haar bereiken op het nummer 0497/19 57 05
Hoi Sara,bedankt voor jouw berichtje, ik heb haar reeds gebeld en ze had nog plaats !! ;-))super bedankt voor je tip.Laat je me weten hoe jouw proefkapsel is geweest ? ik ga bij haar voor mijn proefkapsel volgende week donderdag.groetjes,
Als er nog mensen suggesties hebben... Ik ben ook nog op zoek naar een kapper regio Aalst... Blijven posten dus! :-)Bedankt he!!Els
Ik ga bij elsclusive,aan de gentsestw.in aalst,en ze zal ook mijn haar opsteken met de trouw.Karen(04/07/09).
Hallo;Ik kan jullie alvast Coiffure Pascal aanraden. ZIjn zaak is op de Leo De Bethunelaan, aan 'den haring'. Ik weet dat hij veel bruiden doet, supergoed opsteekt en zelfs extensions gebruikt. Hij doet jaarlijks ook de modeshow van Fashion Forum en staat regelmatig en steps. Bij onze trouw heeft heel de suite daar geboekt.Groeten
Hoi Anne, heel graag gedaan hoor!Els is echt een toffe en jonge kapster, je zal geen spijt hebben.Doe haar maar gerust de groeten van mij (Sara - trouw 010809 - ik sta al enkele maanden op haar boek voor die dag om 7 uur :))Groetjes,Saratomsara010809@gmail.com