Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hond als ringendrager

19-6-2009 17:50:07
Hallo iedereen,
aangezien wij beide helemaal gek zijn op onze border collie, zouden we het heel jammer vinden moest hij die dag er niet bij zijn! Heeft iemand ook plannen om zijn huisdier erbij te betrekken die dag? Eventueel als ringendrager of hebben jullie andere ideeën? Laat maar weten!
Thanks,
Kim en Roel

Kim
18-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1079

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik19-6-2009 18:11:17

wij gaan ook onze hond (berner sennen) betrekken bij heel het gebeuren. Wij hebben wel 2 bruidsmeisje en de hond komt de kerk in gelopen als de ringen moeten gebracht worden. we hebben iets gemaakt om rond haar nek te hangen waarop de ringen aan vast gemaakt worden. Vanaf het moment dat ze in de kerk de rongen heeft gebracht blijft ze ook de hele ceremonie. Als de viering gedaan is krijgt ze een grote bloem rond haar nek, net dezelfde als ik zal dragen maar dan wel iets groter. tijdens de receptie zal ze er ook bij zijn en bij het avondfeest laten we haar naar huis gaan denken we. De pastoor was hier helemaal voorstander van want hij vroeg zelfs of we zijn hond niet nodig hadden. Niemand weet hier iets van af, zelfs ons ouders niet enkel de fotograaf en cameramannen. Surprise!
www.philippe-katrien.bruiloftsite.nl

ilse
4-7-2009
 Meld misbruik19-6-2009 19:21:13

Onze 2 honden (whippets) zijn bruidsmeisjes bij de trouw. Ze zullen ook tijdens de viering onze ringen naar voor brengen en bij de fotoshoot gaan we ook enkele foto's samen met hen maken (ze dragen halsbandjes met assortie bloemen erop cfr onze kleding).
Nog veel succes met je voorbereiding!
Groetjes
Ilse
5/9/09

tami
26-6-2010
 Meld misbruik19-6-2009 21:17:24

Proficiat aan jou Kim, maar ook aan Katrien en Ilse, omdat jullie op je huwelijksdag ook aan je huisdier denken ! Dàt noem ik nou echte liefde tussen hond en baas. Mocht die van mij nog leven, zou hij er vast en zeker ook bij zijn geweest ! En hem in de ceremonie betrekken, vind ik echt geweldig !
Veel plezier ermee in ieder geval :D
Groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-6-2009 11:56:07

Leuk maar oppassen daarmee. Eerst aan de pastoor vragen!!!!! Ik heb pas geweten dat een koppel dit ook voorzien had en ze niet binnen mochten met hun hond. " in de kerk is geen plaats voor honden" kregen ze te horen.

groetjes, Carolina

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik20-6-2009 13:58:44

Honden zijn jammergenoeg niet welkom in de kerk ... Wouden we ook doen!

Kim
21-8-2010
 Meld misbruik21-6-2009 15:07:18

Hallo,
Wij willen ook ons gewelidge franse bulldog de ringen laten dragen en haar betrekken bij de ceremonie. Echter is ze nogal 'goed gek' en wordt ze nogal onrustig bij drukte...Daarom hebben we wel onze twijfels. We hebben nog een jaar de tijd om er hopelijk toch 'wat rust' in te brengen. We trouwen buiten in de stijl van een amerikaans huwelijk met de mensen van de goede herder en zij zagen dit ook goed zitten.
Ik vind het super dat er nog mensen aan hun huisdiertje denken die dag, het is tenslotte toch een belangrijk deel van de familie, wij aanzien het echt als ons klein (gek) kindje.

Groetjes

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik22-6-2009 13:41:59

wij waren dit oorpronkelijk ook van plan, maar ben van dat idee terug gekomen, hoe jammer ook...
we hebben twee cavaliers, echt "ons kindjes", en daarom wou ik hen er ook eerst bij. De oudsten van de twee, dat zou nog wel gaan, maar de jongsten is een echte wildebras. Ik kan hem nooit een klein uurtje rustig houden. Bovendien wist ik ook niet, wie ik de taak moet geven om hen mee te nemen in hun auto, aan de leiband te houden, enzo... Ze zijn langharig en durven daardoor ook heel wat haar te verliezen, en ik denk niet dat er iemand die dag hondenhaar op zijn kledij wilt. Vandaar dat ik het dus niet doe. Er zal een mooie foto staan van hen op de laatste pagina van ons misboekje...
groetjes
05/09/2009

Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik10-7-2009 16:49:26

Hallo Kim,

Misschien een beetje laat mijn reactie: als jullie de hond mogen erbij betrekken, zeker doen. Ik zelf zou het ook mega vinden, maar de hond van mijn verloofde gaat te zot worden met al het volk en ik denk eerlijk gezegd dat onze pastoor het ook niet zal willen...
Ikzelf heb een witkuifkaketoe wiens pluimen in mijn bruidsboeket gaan verwerkt worden. Ik trouw niet van bij mij thuis, maar bij mijn verloofde, dus ik zal hem helemaal niet zien en ook geen foto's hebben samen...maar op deze manier is hij toch dicht bij me!
Ik heb een paar dagen geleden een nederlandse site gevonden met een ringkussen dat op de hond zijn rug kan bevestigd worden...
weddinggiftshop.nl, ikenmij.nl heeft ringhangers voor aan de halsband...
Geniet van jullie dag met jullie viervoeter,

Inge,
Nog 92dagen

Inge
10-7-2010
 Meld misbruik2-6-2010 12:55:45

ik heb ook 2 border collies en die zijn onze ringdragers op onze dag. We wouden ze er echt ook bijhebben op die dag. We trouwen voor de kerk en de pastoor heeft zijn toestemming gegeven dat we onze honden als ringdragers mogen gebruiken. Ze blijven bij ons tot na de foto's, dus niet op de receptie en diner. En bij de fotoshoot moesten ze er echt gewoon bij! Nadien geven we de hondjes even mee met een kameraad en dan kunnen er foto's getrokken worden van ons 2tjes. We hebben genoeg tijd voorzien tussen de tijd wanneer de foto's worden getrokken en wanneer de receptie begint. Dus dan gaan we eventjes naar ons huisje voor de hondjes daar af te zetten en dan op weg naar ons feestje :-)
We gaan onze hondjes niets speciaals aandoen (geen strikjes,...), we hebben wel in de juwelier waar onze ringen van komen, iets speciaals laten maken waar onze ringen aankomen en dat onze honden gaan dragen aan hun halsband en dat we achteraf kunnen gebruiken als sleutelhanger. Als halsband hebben we een leren band met hun eigen namen op gedrukt.
Hopelijk zijn ze op die dag niet te stressy!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...